Moje krzyżyki i inne wybryki
wtorek, 25 maja 2010
DMC desire!

Czyli inna nazwa memory thread, a po mojemu muliny z pamięcią! Już dawno zauważyłam ją na necie, a w kwietniu po raz pierwszy macałam:P Wypatrzyłam na ebayu dwa zestawy do wyrobu biżuterii, które bazowały na tej nowości i je kupiłam. A zestawy są całkiem niezle, bo mają muliny metalizowane oraz koraliki. Jako miłośniczka biżuterii, nie mogłam przejść obok takiej nowości obojętnie! Oba zestawy mają wszystko co potrzebne do wykonania wisorka oraz cztery dodatkowe instrukcje do wykonania bransoletki, kolczyków, breloczka albo broszki.

Pierwszy zestaw jest srebrny, a ja bardzo lubię srebrną biżuterię:)

DSC01864

W środku dwa rodzaje muliny.

DSC01868

I aż pięć instukcji do wykonania różnych rodzajów biżuterii. Oprócz „tytułowego” wisorka bardzo podobają mi się kolczyki.

DSC01869

Drugi zestaw jest w kolorze zgniłej zieleni.

DSC01865

Tutaj o wiele więcej mulin (zwykła, metalizowana oraz z pamięcią) i nawet koraliki:)

DSC01866

Znowu pięć instrukcji! I te kolczyki! Oj, chyba się na nie skuszę:P

DSC01867

Jak widać nowa mulina jest bardzo przydatna do tworzenia biżuterii, ale można ją też wykorzystać do haftu. Jak przeczytałam w ulotce, można ją wiele razy formować, można do niej użyć narzędzi do wyrabiania biżuterii a na koniec trzeba ją przyszyć do obrazka pojedyńczą nitką zwykłej muliny. Specjalnie dla Was zbliżenie na darmowy schemat z ulotki. Te grube linie to właśnie miejsca, gdzie trzeba przyszyć mulinę z pamięcią.

DSC02078

A oto zbliżenie na mój nowy zakup! Dostałam 40% kupon do Hobby Lobby i kupiłam pierwszą mulinę, w kolorze fuksji. Jak widać na zdjęciu ma ona lekki połysk i jest miła w dotyku. Nie próbowałam jeszcze nic z nią robić, ale jak cos wymyślę, to podzielę się pierwszymi wrażeniami.

DSC02077

A tu dwie strony, gdzie można poczytać i pooglądać nową mulinę. A także ściągnąć kilka darmowych projektów.

Desire memory thread

Color Infusions

 

Dziś od rana mam bardzo dobry humor! Widziałam się z rodzinką na skypie dwa razy, dostałam ładne prezenty (nie krzyżykowe, ale i tak bardzo trafione!). Tata mi dziś uświadomił, że 27 lat temu jak się urodziłam on miał 27 lat:) I wspominali z mamą jak szybko się urodziłam i nikt w rodzinie nie mógł uwierzyć, że jestem dziewczynką! A ja bardzo się śpieszyłam na świat, żeby Maciek już nie był sam:) No i musiałam być dziewczynką, bo takie ładne imię na mnie czekało – Ania. Już tydzień temu dostałam śliczną kartkę urodzinową od rodzinki! Oni wiedzą, że ubóstwiam misie!

DSC02060

Przy drugim spotkaniu dmuchałam przy rodzince świeczkę na cieście. W sklepie nie było akurat dwójki, ale i tak nie zamierzałam jej kupować:P Krem kokosowo-orzechowy jest też brązowy, więc zlewa sie z ciastem. Jest to marna podróbka ciasta mojej mamy, ale i tak mi smakuje.

DSC02083

Na koniec zrobię coś, czego jeszcze wcześniej nie robiłam! Ujawnię się! Ale tylko w części:P Kupiłam sobie sama prezent urodzinowy, a jest nim srebrny pierścionek. A oto moja łapka z czterema starymi i jednym nowym pierścionkiem. Ciekawe czy ktoś zgadnie, który jest nowy? Paluszki mam lekko krzywe, ale prostować nie będziemy, bo je lubię:P

DSC02079

Druga łapka wypada słabo, bo tylko jeden pierścionek, ale że jestem praworęczna to przy pisaniu większa ilość mi przeszkadza. A ten jest wyjątkowy, bo kiedyś należał do mojej mamy:)

DSC02080

 

Chciałam dziś zacząć zmniejszać zdjecia z festiwali (a jest ich ponad 70!), ale złapałam gumę w tylniej oponie:( Sama zmiana dętki już nie zajmuje mi dużo czasu, bo 10 minut (choć to dopiero trzeci raz), ale dojście do pompki to już 35 minutowy spacer. Trochę się w czasie spaceru opaliłam, a później nie chciało mi się wracać do domu i musiałam się przejechać! Ostatnio nie mogę się oderwać od mojego roweru, najchętniej jeździłabym cały dzień! Z tego to powodu musicie jeszcze trochę poczekać na relację:(

 

A z ciekowostek amerykańskich... Kilka osób z grupy złożyło mi dziś życzenia... na facebooku! Choć się dziś widzieliśmy i siedzieliśmy przez kilka godzin w jednym pokoju i nawet „cześć” od nich nie usłyszałam! To jest właśnie prawdziwa Hameryka!!!!!!!!!

 

Dziewczyny, dziękuję bardzo za wszystkie życzenia:)

 

aeljot – Wiem, że też jesteś fanką Lost i nie mogłam Ci zrobić takiego świństwa i napisać co się działo w finale. Choć muszę stwierdzić, że się ostatnio mocno rozczarowałam ogladając finałowe odcinki wielu seriali, a chyba najbardziej w przypadku Chirurgów. Coś mi się wydaje, że za dużo seriali w swoim życiu obejrzałam i już mnie mało dziwi. Jedyny serial, który ostatnio oglądałam z otwartą buzią od poczatku do końca każdego odcinka to Legend of the Seeker i bardzo żałuję, że to już koniec:(

niedziela, 23 maja 2010
Byłam!

I wszystko dokładnie obejrzałam! Ale jutro jadę znowu, bo ciągle mi mało:P Zdjęć zrobiłam sporo, ale jutro jeszcze postaram się coś popstrykać. Na relację musicie chwilę poczekać, ale obiecuję, że jest na co:) Jak zwykle nic nie kupiłam, bo albo było za drogie albo za duże albo mi się nie podobało. Chodziłam i oglądałam przez ponad dwie godziny, a wraz ze mną tłumy ludzi. Deszcz jednak nie padał, słońce wyszło i czuć było początek lata. Po atrakcjach wizualnych pojechałam na zakupy i oczywiście nie mogłam nie wejść do Joann i Michaelsa. W drugim sklepie nic nie kupiłam czyli tzw. window shopping zaliczyłam, ale w pierwszym wyszłam z kilkoma drobiazgami. Za 1$ kupiłam słoiczek z igielnikiem.

DSC02059

Też po dolarze, podstawy do kolczyków.

DSC02058

A jak już miałam iść do kasy zauważyłam na półce coś nowego! Dotąd widziałam tylko w necie, a od dziś jest też w Joann – muliny z pamięcią DMC! Tzw. memory thread.

DSC02057

Kolorów łącznie 18, cena 2,99$, ale ja ją zbiję kuponami. Trochę mi to zajmie, ale kupię wszystkie kolory. A na zachętę mam już darmową ulotkę ze sklepu z dwoma schematami.

DSC02071

Z takiej muliny można też wykonywać biżuterię, ale o tym będzie innym razem:P

 

damar5 - W domu maszyna jest, ale nigdy mnie do niej nie ciągnęło. To rodzice ją nieźle opanowali, ale coś czuję, że i za to się wezmę jak wrócę:) Mam kilka projektów w głowie, ale bez maszyny ani rusz, więc muszą chwilę poczekać:( Ja też dziś poszalałam na rowerze i odkryłam nieznane dotąd dróżki:D

aeljot – Dzięki:)

| < Maj 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
O autorze
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła