Moje krzyżyki i inne wybryki
wtorek, 24 listopada 2015
Od Matkasa!

W zeszlym tygodniu mama zrobila mi kolczyki:) Sliczne! Sama wymyslila i sama zrobila. Zdolniacha!

Zawieszki drewniane z Lidla, bigle z Hameryki:P

DSC00229

I nie umiem sie zdecydowac, ktore beda moje ulubione? Chyba wszystkie 4 pary :D

DSC00232

DSC00233

DSC00236

DSC00238

Mama, dziekuje bardzo! :*

A Matkas juz od kilku lat podbiera mi zapasy i narzedzia i sobie dlubie:P Zwykle wisiorki i korale dla siebie, ale tym razem i ja cos dostalam. Ale wyposazylam ja w tyle przydasi :) Sorry, ale Tadzio sam sie pchal na zdjecia:P

DSC00240

W pudelku z Ramy sa narzedzia, ktore jeszcze przed wylotem do Stanow kupilam na allegro. Hmmm, chyba mama uzywala ich wiecej razy niz ja :P

DSC00242

A w kuferku od damar5 (Dana, dzieki!) mamy bigle, zapiecia, druciki, wstazki, etc. Do wyboru, do koloru :D

DSC00245

W Stanach za chwile Swieto Dziekczynienia i Czarny Piatek, a mnie tam nie ma! Co prawda w tesco i naszym spozywczaku na osiedlu tez ma byc Black Friday, ale nic robotkowego nie kupie tam, nie? Takze na pocieszenie poszlam na "zakupy" garazowe w niedziele i po 10 minutach wyszlam z czyms takim :D

DSC00213

Wszystkie zestawy to Dimki i wszystkie z plastikowa kanwa. Mam teraz i czas i ochote na hafty to sobie dawkuje zestawy przywiezione z Hameryki:P Na zmiane zestaw z kanwa i zestaw z plastikiem. Ten na dole juz zaczelam, jak widac stare zestawy nie maja organizerow to stosuje sorter od DMC :) Ciekawe czy ktos domysli sie jakie to zestawy:P

W domu mam tez zestawy z podmalowanym passe. Nie zmiescily mi sie do pudelek plastikowych po lakierach od taty, a w garazu wiadomo, ze wilgoc. Nie bede Wam pokazywac jakie dokladnie, bo nie wiem czy wyhaftuje je w najblizszym czasie czy dopiero za kilka lat, a nie lubie zdradzac swoich planow xxx, bo pozniej jakies SALe sie pojawiaja i przechodzi mi ochota:( Wszystkie DIMki. Pewnie taka jedna Dana i jej mama i tak sie co nieco domysla:D

DSC00215

To tyle na dzis, wracam do mojego niebiesko-zoltego hafciku na plastiku:)

 

Dziekuje za odwiedziny i komentarze!

 

Safrin - Teraz mnie dobilas:( No nic, pudelka byly juz w Biedronce i Pepco, teraz czas na KIK, Lidla, Aldiego albo Netto :D

bebezet - Od sierpnia bylam az 3 razy. Ale nie byly to wyjazdy dla przyjemnosci, czasem z dnia na dzien. Zreszta widze, ze jakos mnie z duzym opoznieniem czytasz, a nie komentujesz prawie wcale, wiec...

edytag - Dzieki za ostrzezenie. Cos mi to z opisu brzmi jak tkanina do hardangera, brrr :(

 

wtorek, 14 stycznia 2014
Rosnie mi konkurencja!

Matkas zabiera sie za robienie kolczykow! Wszelkie bigle, druciki, koleczka i inne przydasie bizuteryjne przywiozlam sobie/jej ze Stanow. Narzedzia juz kilka lat temu kupilam na allegro. No i co? Doczekalam sie, ze Matkas podkradla mi kilka elementow i zrobila swoje pierwsze kolczyki! I to jakie ladne:)

A zaczelo sie od ozdobki z sercami kupionej w Lidlu. Zdjecie ponizej zapozyczam od Katarzyny G. Kasiu, mam nadzieje, ze sie nie pogniewasz, ale sama chcialas sie dowiedziec, co Matkas wykombinowala:P

To te ozdobki po prawej.

DSCF3592

Matkas kupila je z premedytacja. Musialy z nich powstac kolczyki, inaczej wcale nie trafilyby do koszyka:P Oj, dziewczynka sie ode mnie zarazila:)

003

Ha, nawet biale i czerwone elementy do nich dobrala. Zdolniacha:) Moja zdolniacha:)

004

I nawet zdjecia juz coraz lepsze robi! Taka jestem dumna:)

W tym samym mailu w grudniu dostalam jeszcze zdjecia dwoch bransoletek, ale wiem, ze jest ich sporo wiecej do pokazania. Takze komentujcie ladnie, a Matkas nie bedzie miala wyjscia i bedzie musiala pocykac zdjecia i mi je przeslac:) Zwlaszcza, ze komp juz niedlugo wroci z naprawy z Warszawy i bedziemy mogli sie znowu poogladac:) Strasznie sie juz stesknilam:( Rozmowy telefoniczne nie sa wystarczajace:(

011

Juz z Matkasem ustalilysmy, ze czarna mama sobie zostawia, a ja biore ta biala! Wyglada jak oszroniona!!!!!!!! A czarnej Matkas i tak by mi nie oddala, bo jej samej bardzo sie podoba:D

012

To tyle z twoczosci Matkasa na dzis:) Juz sie umowilysmy, ze w maju pokaze mamie jak sie zagina druciki do kolczykow, bo z tym sobie jeszcze nie radzi. Matkas, Ty moj kochany besciaku! Podkradaj mi dalej wszystko, masz "pozwolenstwo":D

Na koniec jeszcze ujecie jak z filmow grozy - dzisiejszy ksiezyc:) Po 18 towarzyszyl mi podczas spaceru do domu:)

DSC04351

Na dworze brud, syf i ubostwo:P No dobra, tylko brud i syf - szarobury snieg znika! Ha, wreszcie! :) Takze pierwszy raz od dluzszego czasu wracalam do domu bez puszczania pary z ust, bo na dworze jest +7C !!!!!! Oj, dzis byl bardzo dobry dzien:) Ubostwo juz mi nie grozi:P Dzis pozbylam sie pewniej gilotyny znad mojej glowy, ktora wisiala nade mna od walentynek:( Nigdy nie myslalam, ze mnie cos takiego spotka, ale sobie poradzilam:) Sama, choc ze wsparciem mentalnym moich 3 Sz... :) Mysle, ze w lutym zaczne zbierac na nowy aparat! Juz wiem jaki chce, tylko musze pomyslec nad kolorem:) Dzisiejsze spotkanie z szefowymi tez poszlo dobrze. Pierwsze zajecia w labie ze studentami spoko loko:) Wczoraj mialam pierwsze prawie 2h korki:) A takze ogladalam gale rozdania Zlotych Globow, gdzie byla moja ulubienica - Sandra Bullock. Wlasnie zaczynam tez maly maraton telewizyjny, bo 4 seriale na mnie czekaja:) Nowy odcinek po przerwie swiatecznej Sleepy Hollow, premiery nowych sezonow Being Human i Lost Girl, a pozniej premiera nowego serialu - Bitten. Ha! Mam co swietowac, choc nie mam czym, bo alkoholu brak, ale mleka pod dostatkiem:) Mulinki na nowy hafcik wczoraj wyciagnelam i chyba mam juz pomysl na kanwe, bo wczoraj nie umialam sie zdecydowac. Zyc, nie umierac:) I Wam zycze, abyscie cieszyly sie nawet z najmniejszych rzeczy:D

 

Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)

 

damar5 - Dana, czekaj na moj pierwszy (i pewnie ostatni:P) chwoscik!

ann_margaret - Porzadek we wstazkach? Wszystkie trafiaja do jednego wora i tyle:P Po prostu odciazam je, pozbywajac sie kartonikow, bo wszystkie trafiaja na koniec do walizki:)

Kasia - Nie, po wulgarnych komentarzach ktore kiedys przeczytalam, juz zaden anonim mnie nie kusi:(    

Katarzyna G - Malgosia tak napisala w komentarzu.

środa, 30 października 2013
Matkasowy relaks:)

Matkas jak i wszystkie cztery Sz... zajeta bardzo, ale jak znajdzie juz chwile czasu to koralikuje. A idzie jej coraz lepiej! Zaczyna kombinowac z prostymi wzorkami, miesza kolorki i wychodza same fajowe bransoletki:) Mam troche zdjec, takze autorstwa Matkasa, wiec wybaczcie, ze niektore nieco malo wyrazne, ale moja kochana dziewczynka jeszcze sie uczy.

Oto i starsze i nowsze bransoletki Matkasa:)

Najpierw zamowiona przez Dane czarna bransoletka. Juz dostarczona przez pania Nele

005

Dana ostatnio polubila kolor zolty, wiec Matkas sama z siebie dorobila zolciutka bransoletke:) Matkas i ja mamy nadzieje, ze dobrze sie nosza:)

007

Na dzien matki Maciek i ja dalismy mamie szare i bordowe koraliki i juz zamienily sie w bransoletki:)

016

006

Koraliki, ktore przyszly w nagrode za publikacje w Crazy dlugo nie czekaly:D Ta bransoletka chyba najbardziej mi sie podoba!

015

0171

0111

A tu specjalnie inny koralik:P Matkas lubi takie ulepszenia, ktore sprawiaja, ze jej bizuteria jest jedyna w swoim rodzaju. Zawsze na gieldzie mineralow wypatruje korale z malymi defektami:)

019

017

012

010

009

008

I nawet z trzema kolorkami:)

011

Na koniec moje ulubione zdjecie!!!!!!! Tecza koralikowa!!!!!! Matkas, jestes BESCIAK!!!!!!!!!

001

Dla przypomnienia, Matkas nie wlada szydelkiem, wiec to wszystko powstaje w jej malych lapkach przy pomocy igly i nitki:)

 

Wiem, ze pogoda w Polsce i ogolnie Europie calkiem, calkiem. U mnie co? W zeszla srode mielismy pierwszy snieg w tym sezonie:( Na przemian z gradem. Nie lubie zimy i niech mi juz nie wraca skubana jedna! Won z Michigan, spadaj na drzewo banany prostowac!!! :P A jak ktos mi tu napisze, ze mi zazdrosci to bede ziac ogniem jak smok wawelski!

 

To ja mykam dokonczyc zadanie ze statystyki, choc juz chyba 10h nad nim spedzilam:P Zycze wszystkim duzo pracy i do sklikania!

Dziekuje za odwiedziny, komentarze i gratulacje:) Ostatnia niedziela byla daleka od lenistwa, ale chocbym sie miala czolgac to sila umyslu zasuwam dalej:D Ale, ale! W ta poprzednia leniwa niedziele udalo mi sie zakonczyc na chwile 5 tygodniowy post i skonczylam pewien hafcik:) Wlasnie pracuje nad jego oprawa. A nowy post xxx rozpoczety, od poprzedniej niedzieli znowu nie xxx. No nic, nie na wszystko mozna miec czas.

 

edytag74 - Ze gusta sa rozne to juz Ci pisalam, jak nie pokazalas szopa pracza - dodatku z gazetki, bo stwierdzilas, ze nie jest tego wart, a mnie sie strasznie podobal:P

Vokulska - Piegucha potrafi wszystko:P

Katarzyna G - Mam nadzieje, ze wrocilas juz do pelni sil:) Nawet nie wiedzialam, ze mialas prenumerate, myslalam, ze po prostu pani w kiosku Ci odklada gazetki. Spoko, nawet bez cynkow sobie radze:)

ederlezi - Jedni lubia badziew, inni guziki czy wentyle:P Dobrze, ze nie wiesz co mysle o Kubusiu Puchatku:P Zreszta nie ja jedna mam takie zdanie nt badziewnych bajek:P

myszkowato - Oj, kiedys okolica byla spokojniejsza bez SCC. Pamietam jak cwiczylam z tata jazde samochodem na terenie, gdzie teraz stoi Silesia:P Hmm, to wg Ciebie SCC to centrum? Nie wiedzialam, ze mieszkam w centrum Katowic:P

enia66 - Hmmm, ja to juz chyba nie potrzebuje pasmanterii:P Mam sporo zapasow w garazu:D

damar5 - Dlugo nie musialam czekac, ale o tym pewnie w listopadzie.

Iza z Happy Housewife - Dziewczyno, to Ty sie ciesz, ze masz czas przynajmniej na kilka xxx dziennie. U mnie to luksus nie do zdobycia:P A ozdob swiatecznych juz w tym sezonie nie planuje. Za zimno juz na zimowe hafciki:(

vr1974vr - Violka, nic nie pisalas, ale nie szkodzi. Po prostu pamietam, ze pytalas sie czy juz koraliki doszly, a pozniej juz ani slowa.

 

 
1 , 2 , 3 , 4
| < Marzec 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
O autorze
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła