Moje krzyżyki i inne wybryki
sobota, 24 grudnia 2016
Kolejna wigilia w Pieguchowie :)

To juz 7 lat z Wami! 24 grudnia 2009 roku to poczatek mojej przygody z blogiem :) Bloga zakladalam doktoryzujac sie w Stanach, pozniej pisalam na wygnaniu na Mazurach, a teraz pisze na zsylce w Brazylii:P Choc od tygodnia urlopuje sie w ukochanych Katowicach. Ciekawe, skad jeszcze bede do Was pisac? Kilka statystyk: 7 lat, prawie 327 tysiecy odslon bloga, ponad 1000 wpisow i dokladnie 11666 komentarzy od Was! W tym roku ze wszystkim bylo slabiej, bo az dwie przeprowadzki w moim zyciu, ale bloga nie porzucilam i w miare regularnie wpisy publikowalam. Jak bedzie w kolejnym roku? Nie wiem, ale postaram sie nie porzucic tego miejsca. Takze sto lat dla Pieguchowa, a Wam dzieki za odwiedziny i komentarze :)

Jak swieta i urodzinki to czas na prezenty i zakupki:P A co, obiecywalam, ze bede wredna to jestem:P Rozpakowanie jednej walizki juz zakonczone, ale pakowanie dwoch powoli sie rozkreca:P Okazuje sie, ze zaczynajac lot w Polsce przysluguje tylko jedna waliza 23 kg, ale zaczynajac ta sama podroz w Brazylii limit wynosi 2 x 32 kg!!!!!!!!!!! Przynajmniej w przypadku klasy ekonomicznej w Lufthansie na trasie Sao Paulo - Katowice. Szkoda, ze dowiedzialam sie o tym nadajac bagaz w SP, ale lepiej teraz niz wracajac z Brazylii nastepnym razem, nie? Dwie nowe walizy kupione, bo stara stracila juz kolka:P No i poza stalymi rzeczami z listy do zapakowania, moge wreszcie poszalec z iloscia i jakoscia zestawow do xxx. W koncu sporo ich przywiozlam z Michigan:P Ile? Nie wiem. Mam liste, ale nigdy nie liczylam. W zeszlym roku spedzilam sporo czasu w moim garazu na porzadkach, a teraz wiem mniej wiecej gdzie co jest i wybieram to, co mi sie najbardziej podoba:P Dzieki Osobistemu Ojcu mam sporo plastikowych pudelek po lakierach wodnych do podlog drewnianych, a wszystkie wypelnione dobrociami :) Nie wszystko to rzeczy do xxx, ale spora czesc, nie bede przeczyc:P

DSC01007

Moje ulubione to te szare, ale biale sa szczelniejsze. Wszystkie rowno poukladane, opisane, etc. Nic tylko przynosic do domu po 1-2 i wybierac zestawy :) Szkoda, ze za zimno, zeby dluzej siedziec w garazu.

DSC01011

Sasiedzi z bloku z zaciekawieniem juz na mnie patrza jak nosze pudelka, ale ja sie nie przejmuje:P To tylko czesc tej sciany:P Kilka papierow sciernych tez sie zalapalo na zdjecie, ale jak Smerfika juz nie ma, to tata korzysta i z mojego garazu. Rower jak widzicie tez czeka na moj powrot :)

DSC01009

Smieje sie, ze to najlepszy garaz w okolicy:P A tu zawartosc moich dwoch ulubionych pudelek :D

DSC00967

Porzadki zajely mi sporo czasu, ale bylo warto:) Matkas nieco mi namieszala przegladajac zawartosc:P

DSC00964

I druga skrzynka:P

DSC00974

Wiekszosc to Dimki, ale coz innego moglam kupowac w ich ojczyznie????? Do tych wiekszych Dimkow jeszcze nie dotarlam.

Z tego mojego prawie tygodniowego wybierania naj, naj zestawow, uzbierala sie pelna tasia i chyba w trakcie pakowania bede musiala przeprowadzic jeszcze bardziej ostra selekcje:(  Choc jeszcze nie dostalam sie do kilku pudelek, bo nie mialam czasu, ale w swieta odwiedze z dwa razy moj garaz :)

DSC01061

Tak to sobie szalalam w ciagu 7 lat w US, a w pol roku w Polsce kupilam tylko dwa zestawy i wlasnie je sfotografowalam, bo wczesniej nie bylo czasu.

Wymarzony zestaw z ramka znaleziony w pasmanterii na Madalinskiego w Warszawie w czerwcu:)

DSC00969

Oraz zestaw kupiony w Galerii Przymorze w Gdansku w maju :)

DSC00976

Malo, ale to i tak lepiej niz w Brazylii. Tam nic nie ma!

To tyle, nie zaslincie sie, no chyba ze nie lubicie Dimkow to nic Wam nie grozi:P

Na koniec chcialam Wam zlozyc jeszcze zyczenia!

 

GRYFNYCH ŚWIONT!

FELIZ NATAL!

 

 

I na specjalna prosbe Macka, jeszcze Mariah :)

 

00:49, piegucha , zakupy
Link Komentarze (17) »
środa, 18 listopada 2015
Ostatnie zakupki!

Troche mnie tu nie bylo, ale tez troche sie dzialo. A wracam z zakupkami niedawnymi.

Z ostatniej wizyty w Warszawie wrocilam z dwoma nowymi naparstkami. Trafilam do Cepelii, w ktorej bylo sporo naparstkow, jakich nie mam, ale tylko te dwa nie byly badziewne. Zreszta balam sie o zycie, bo pani z obslugi byla bardzo niezadowolona, ze jej przeszkadzam, kiwala glowa, patrzyla na mnie bardzo wrogo, wcale nie zdziwilabym sie gdyby zaczela zionac ogniem:( Juz dawno nie spotkalam sie z kims takim:(

DSC09875

DSC09877

DSC09879

DSC09880

DSC09882

DSC09885

Kupilam tez kolejny zestaw na kartke. Ten akurat od dawna mi sie podobal, wlasciwie odkad zobaczylam go na blogu labores! A teraz jest moj. Chyba w lecie go zrobie, bo teraz juz za zimno na takie chlodne hafty:(

DSC09887

A w Galerii Katowickiej trafilam sliczna wstazke! Droga, wiec kupilam tylko 0,5 m, ale slodka!!!!!!!

DSC09889

Z prezentow dostalam jeszcze w sierpniu od mamy nozyczki, ktore juz pokazywalam. Niby takie zwykle, a jakie wesole:) Uzywam do wszystkiego - papieru, kanwy, filcu. Uwielbiam je! Mama kupila je kiedys w Lidlu.

DSC08872

A w sierpniu tez w Lidlu byla moja upatrzona ksiazka w promocji, wiec Rodzicki mi kupili:) Bedzie na wakacje! Lubie Dana Browna, a tej akurat nie mialam, wiec jestem zadowolona:) Mam tylko nadzieje, ze bedzie dobra.

DSC08867

To tyle jesli chodzi o wydana kase, a teraz co w sklepach slychac:P W Polsce nie zaprzestalam fotografowac w sklepach:P

Nadal szukam taniej i ladnej skrzynki/pudelka z elementami hafciarskimi za szybka. Pamietam jak byly takie w Biedronce i wiele z Was kupilo. Ja sie nie zalapalam, ale mam nadzieje, ze moze jeszcze kiedys beda w tym sklepie, bo w innych sa za drogie:( W Galerii Katowickiej, w English Home cos takiego za 70 zeta mozna nabyc.

DSC08083

A w Home & You takie dwa cusie - pierwszy za 120, a drugi za 50.

DSC08085

DSC08087

Nawet w kwiaciarni obok mojego cmentarza widzialam cos rozmiarowo pomiedzy i za 50 zeta, ale to nadal za duzo. Szalu nie ma, zwlaszcza cenowo, wiec czekam dalej. Jakby ktos widzial cos podobnego, ale w lepszej cenie (pewnie w jednym z ulubionych sklepow:) to dajcie cynk!!!

A w Carrefourze widzialam kubek sweterkowy, ale marna podrobke, bo to tylko kiepski nadruk. Nie wiem za ile, bo to byla jedna jedyna sztuka i mi sie nie podobala, ale jakby komus sie podobalo to chodzi o Carrefoura naprzeciw Ikei w Katowicach :P

DSC09970

I dwie nowosci z kioskow. Widzialam juz dawno wydanie specjalne Claudii z samymi ozdobnymi papierami. Nie bylam pewna czy to do skrapkow czy pakowania prezentow, ale w reklamie pisze ze to drugie. Ceny nie pamietam.

papiery

A druga nowosc to magazyn robotkowy, nasz polski. Cena 11 zeta za 100 stron. Obejrzalam, sporo pomyslow, ale ze nie ma xxx to ja dziekuje.

1

Na sam koniec mala bomba! Do ostatniej niedzieli w Silesia City Center byla loteria urodzinowa. Za zakupy powyzej 50 zeta w jakimkolwiek sklepie otrzymywalo sie kupon i mozna bylo brac udzial w loterii. Czesc nagrod mozna bylo od razu wygrac, czyli tylko wypelniajac zgloszenie przy tzw. sejfie, a nagrody glowne byly losowane wlasnie w niedziele. Alfy Romeo, b. drogiego zegarka, kolii z Apartu ani tabletu nie wygralismy, ale .... mamy takie cos!

DSC09932

Kupujac buty na zime dla taty, poszlismy do sejfu przy tesco, wypisalam wszystko na siebie i wygralismy piekny zegarek dla taty! NIeco tanszy niz ten z niedzieli, bo w Aparcie, gdzie tata byl go nastawic kosztuje 440 zl, a w ich sklepie online "tylko" 390 zl. Piekny, czarny z granatowymi elementami! I musze powiedziec, ze ladniejszy niz wszystkie inne jakie byly w loterii do wygrania, bo obejrzelismy sobie zawartosc wszystkich sejfow. Tata sie cieszy i juz nosi, a ja dostalam puszke:) I juz mam na nia pomysl xxx :D

DSC09937

I to by bylo na tyle jesli chodzi o zakupy na dluzszy czas. W poniedzialek spelnilo sie moje wielkie marzenie i teraz musze ograniczyc inne wydatki. Nie pytajcie, o co chodzi, bo wiecej nie zamierzam zdradzac. Jedyne co moge napisac to to, ze nadal nie moge uwierzyc w swoje szczescie :)  Co do zakupow to jakos przezyje, bo od czego mam garaz? Tam teraz bede chodzic na "zakupy" robotkowe :D

 

Dziekuje za odwiedziny i komentarze :)

 

21:53, piegucha , zakupy
Link Komentarze (19) »
poniedziałek, 28 września 2015
Za co lubie Profilo?

Uwielbiam wloskie gazetki, jak dla mnie najlepsze gazetki xxx na rynku, wzor do nasladowania :)

W maju na urodziny dostalam od rodzinki az trzy numery:) Numery juz starawe, bo Matkas kupowala je przez rok, ale z motywami, ktore uwielbiam:) Jesien, BN i przyczepy:)

A za co lubie Profilo? Za moje ulubione muliny, za duzo fajnych wzorow, za ich pomyslowe wykorzystanie, za perfekcyjne i dopracowane sesje zdjeciowe oraz co powinno byc oczywiste we wszystkih gazetkach, za wyhaftowane wzory, a nie symulacje komputerowe!

Jedyny minus Profilo to folia! A okladka zawsze nie odzwierciedla srodka, ale dzieki wpisom Edyty decyzja o zakupie zawsze byla prostsza:) Tzn. decyzja Matkasa, bo to ona zawsze wyczai w empiku w SCC i kupi:) Wlasnie! Czy ktos wie dlaczego ostatnio nie ma Profilo w Silesii? A moze ktos je bezczebelnie wykupuje? :P

A oto moje urodzinowe skarby:) Zdjecia cykane w czerwcowym greckim sloncu na naszym stole obiadowym:) W tym roku nawet nie zakladalismy daszku i korzystalismy wylacznie z cienia dawanego przez drzewa oliwne:) Chyba widac na ponizszych zdjeciach jak fajnie sie siedzi w takim ceniu:)

Hmm, ciekawe czy wszystkie zdjecia zmieszcza mi sie w jednym wpisie:P

DSC06578

Mulinki w cudnych kolorach!

DSC06581

Pierwszy numer byl jesienny:) Szkoda tylko, ze zadnych halloweenkow nie bylo:(

DSC06583

DSC06585

DSC06587

DSC06588

Grzybki fajne, ale lisc jest boski! Natomiast krasnalom ogrodowym mowie zdecydowane NIE!

DSC06590

DSC06595

DSC06597

DSC06599

DSC06601

DSC06603

DSC06604

Podobna, ale mniejsza ramke przywiozlam ze Stanow:) Moze tez oprawie w nia jakas dynke?

DSC06606

DSC06609

DSC06611

Cala winna seria jest boska! Pic wino nauczyli mnie rodzice:) Tylko nie wiem czemu w Hameryce wszyscy sie dziwili, zarowno Amerykanie jak i zagraniczni, ze zamiast piwa czy wodki wybieram wino? Czy my Polacy naprawde mamy taka opinie na swiecie? :(

DSC06613

DSC06615

Ramka z korkow jest boska! Szkoda tylko, ze rodzice nie kupuja prawie wcale wina tak zamyknego. Bo najlepsze greckie wino jest pakowane w worki foliowe i kartoniki:) Ale moze kiedys sama uzbieram korki i sobie cos takiego zrobie:)

DSC06617

DSC06621

DSC06623

Seria ze znaczkami pocztowymi skradla moje serce!!!!!!

DSC06624

DSC06627

DSC06632

Ale pomyslowe pojemniki! Musze cos takiego sobie zrobic:)

DSC06633

Zakladka jest boska!!!!!!

DSC06637

DSC06642

DSC06644

DSC06646

DSC06647

I zapowiedz nastepnego numeru...

DSC06649

...ktory tez dostalam! :)

DSC06651

DSC06654

DSC06656

Wykonczenie bombek musze sobie odgapic, nie ma co :D

DSC06658

DSC06662

I najlepsze strony tego numeru! Tagi swiateczne i gwiazdki ozdobione jeansem!!!!!! Oj, musze poczekac az ktos z rodzinki donosi swoje jeansy, bo ze Stanow przywiozlam tylko nowe :P

DSC06664

DSC06672

DSC06676

DSC06678

DSC06682

DSC06684

DSC06688

DSC06692

DSC06696

DSC06698

DSC06701

DSC06703

DSC06707

DSC06709

DSC06712

DSC06714

DSC06716

DSC06718

DSC06720

DSC06722

DSC06728

I bardzo zniechecajaca zapowiedz nastepnego numeru:( Dlaczego nie pokazali tego co najlepsze? A skad wiem?

DSC06730

Bo i ten numer Matkas mi kupila:)

DSC06732

Poczatki nudne, ale czekajcie cierpliwie:)

DSC06734

DSC06736

DSC06738

DSC06740

DSC06742

DSC06744

DSC06746

DSC06748

DSC06750

DSC06751

DSC06754

DSC06756

DSC06758

DSC06760

DSC06762

DSC06766

DSC06768

DSC06772

DSC06774

DSC06776

DSC06778

DSC06780

DSC06782

Nie bylo tak tragicznie moze poza seria walentynkowa i religijna, ale oto i hit numeru! Wzory kempingowe!!!!!!!! A my moze nie w takiej kolorowej, ale wlasnej i bardzo przytulnej przyczepie :)

DSC06784

DSC06785

DSC06789

DSC06794

DSC06796

I jeszcze zapowiedz kolejnego numeru, ktorego juz nie mam, ale nic w nim ciekawego nie bylo.

DSC06798

No i tyle. Mysle, ze 3 numery na 12 miesiecy to nie jest tak wiele. Fajnie jest dostawac takie prezenty urodzinowe:) Matkas, dzienks! :*

A Wy jakie gazetki xxx lubicie najbardziej? Ja poza Profilo uwielbiam wloska Susanne, ale za droga jest w empiku, a i nasza trasa do Grecji ulegla zmianie, zamiast promow z Wenecji sa autostrady w Serbii i Macedoni, wiec okazji do zakupu w euro juz nie ma.

 

Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)

 

xgalaktyka - Gdzie? A zdjec nie widzialas? :P

Kasiek - Grecki brelok to nie byl Powell. On chyba zadnego breloka nie zaprojektowal, a przynajmniej nie widzialam. Wzor byl gazetowy, ale bardzo starawy.

Basia - Wlasnie w tym boxie przy supersamie przed wyjazdem do Hameryki kupowalam Ariadne:) Do dzis jeszcze pan sie zwija:P W Katowicach nie ma duzych pasmanterii. Wszystkie, ale kilka lat temu, wiec dosc nieaktualne, opisalam na blogu, w kategorii sklepy znajdziesz ten wpis. W Galerii tez drogo. Materialy do xxx mam glownie ze Stanow. Te z metra kiedys kupowalam w LNIE i pasmanterii w Chorzowie, nigdzie indziej, wiec nie wiem gdzie jeszcze mozna kupic.

natkaxxx - Przeczytaj wpisy z kategorii testy i publikacje w gazetkach, a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania:)

 

23:43, piegucha , zakupy
Link Komentarze (14) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 45
| < Grudzień 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
O autorze
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła