Moje krzyżyki i inne wybryki
środa, 25 kwietnia 2018
Bankructwo czyli szaleństwo zakupowe w Zwolle!

Chciałyście to macie! Tylko nie pytajcie ile wydałam, bo sama nie wiem. Trochę się domyślam, ale chyba lepiej sobie tego nie uświadamiać:( W końcu raz się żyje, …. a póżniej się straszy:P

Moja niezawodna torba z Hameryki i tym razem wróciła wypchana po uszy….

20180217_194223

A w środku było to wszystko…

DSC05562

To co? Kilka szczegółów? :D

Zacznijmy od gratisów! Na wejściu można było wziąć oficjalne wydawnictwo wystawy.

DSC05670

W środku same reklamy wystawców i ich sklepów plus plan i lista całych targów, ale i jeden wzór się znalazł. Szkoda, że ździebko badziewny :P

DSC05671

Miłe panie rozdawały też darmowe numery holenderskiej gazetki xxx :)

DSC05615

Ponieważ musiałam się wrócić do bankomatu, gdyż nie wszyscy akceptowali płatność kartą debetową, to weszłam drugi raz i dostałam drugą gazetkę:P

Wszystkiego nie będę Wam pokazywać, badziewia sobie darujemy, ale muszę wrzucić zdjęcia tego co mi się najbardziej podoba!

DSC05620

Fajna zakładka :)

DSC05625

DSC05630

DSC05633

Wzory zawsze czarno-białe we wkładce.

DSC05642

Cross Stitch Corner dostałamjako gratis do zakupów, a niemiecką gazetkę kupiłam przecenioną.

DSC05644

CCS to przede wszystkim catalog, ale jeden wzór Dimka się w nim znalazł, z rozpiską na DMC!

DSC05664

Kreuzstich Motive macałam kiedyś w empiku, ale dopiero teraz zauważyłam jakie firmowe wzorki można w nim znaleźć! W Katowicach chyba byłam ślepa:P

Dimki ze dwa!

DSC05652

Też z rozpiską na DMC! A wygląda jak oryginalny wzór z zestawu!

DSC05661

Tu Vervaco!

DSC05655

Są też i wzory Bothy Threads, Zweigart, Permin i inne, których nie znam.

A gazetkę kupiłam ze względu na dziewczynkę z RTO :)

DSC05651

W Holandii niestety nie widziałam w kioskach, ale za niecałe 6 euro chyba warto. Nie pamiętam jaka cena w empiku.

Kolejne katalogi z trzech różnych stoisk.

DSC05666

Że jestem wybredna, to zainteresowały mnie głównie takie hafty z Vervaco :)

DSC05667

No i książka, którą tak długo oglądałam online, a tu nie dość, że była jedna jedyna to jeszcze przeceniona!!!!!

DSC05587

Prawie wszystko mi się podoba, ale pokażę tylko kilka najlepszych z najlepszych :D

DSC05588

DSC05591

DSC05595

DSC05598

Dana, cieszyłaś się, że metalowe stoisko było z daleka:P Ja je miałam z bliska i parę przywieszek kupiłam na wagę :D

DSC05685

I zapięć do torebeczek! Muszę wreszcie jakąś zrobić!

DSC05566

Z zasobów tego samego stoika zrobię sobie kolczyki :) A wszystkie drewienka już polakierowane! Super, nie?

DSC05564

Takie rameczki widziałam niedawno na ebayu i wiem dokładnie jakie wzory w nie były oprawione i jak cudnie to wszystko razem wyglądało! Też chcę mieć coś takiego na ścianie :)

DSC05683

A to już z kilku innych punktów :D Szkoda, że sówka była tylko jedna :(

DSC05567

Takiego tamborka jeszcze nie miałam, teraz tylko trzeba jakiegoś halloweenka do niego machnąć :D

DSC05570

Pamiętacie pomysłowy kalendarz adwentowy z poprzedniego wpisu? Jakiś sobie machnę! A co! Tylko jakieś mniej badziewne wzory muszę znaleźć :D

DSC05577

Choinka dwustronna i dwukolorowa. A to coś obok to urządzenie do skręcania nitek w ozdobne sznureczki! Jak Dana niedawno pisała u siebie na blogu, tak i jak nie daję rady sama ich zwijać i kończy się na warkoczykach. Teraz może to się zmieni :D

DSC05579

Wiecie, że mam słabość do nowinek! Jak tylko zobaczyłam perforowany zamsz to musiałam kupić! A zestaw z dziurkowanym filcem do oprawy w tamborku też musiał być mój!!!!!!!!!

DSC05581

Pączuś i Biedra właśnie w Zwolle dołączyli do rodzinki Sz…

DSC05560

Pączuś to był mój pierwszy zakup na giełdzie :) Ale ten laclik mu nie pasował, więc został bez, za to ze słodkim serduszkiem :D A Biedra trafiła do Matkasa, innej opcji nie było! Wiecie o tym wszystkie, nie? :P Chciałam mamie wyxxx coś na dołączonym skrawku kanwy, ale Matkas stwierdziła, że Kropka jest super taka jaka jest, także tylko to mi z niej zostało :(

DSC05583

Zarówno Pączusia jak i Biedrę widziałam na necie, ale w rzeczywistości są o wiele bardziej słodcy :) A breloczków było kiedyś więcej. Biedrę znalazłam w jednym z kartonów u pana z Cross Stitch Cornera. Była przeceniona o 70% :D

DSC05585

Normalnych zestawów też sobie nie odmówiłam:) Zaczęłam spokojnie, od moich ulubionych rozmiarów. Jak widać „poszłam” tym razem w ptaszki.

DSC05572

A dokładniej w sówki! Jak tylko ten zestaw od Merejki zobaczyłam to szczena opadła mi na podłogę i nie mogłam jej znaleźć!!!!!!!! A bezczebelnie zestaw wisiał oprawiony na ścianie! Pamiętacie z jednego z poprzednich wpisów?

DSC05675

Przecież nie można od nich oderwać wzroku – takie są sympatyczne!!!!!!!!!

DSC05676

Na sam koniec strasznie biłam się z myślami, sprawdziłam jeszcze na którym stoisku jest najtaniej i uległam pokusie! Iwona, to nie Dimensions tylko Riolis :D

DSC05678

I (nie)stety tło jest nadrukowane! Tu znowu winę ponosi gotowy haft wiszący na ścianie! I tu już miałam go na wyciągnięcie ręki! Mogłam obejrzeć jak pod lupą! Także dokładnie wiedziałam na co się decyduję! Dlatego te dwa zdjęcia w poprzednim wpisie :D

DSC05681

No i tyle tego! A może aż tyle? Pierwszy raz byłam na takiej imprezie to i poszalałam :D Ale nie żałuję! I już nastawiam się na przyszły rok, bo to naprawdę super sprawa odwiedzić takie targi i przez kilka godzin przebywać w towarzystwie takich samym maniaków jak ja! Do dworca kolejowego ledwo się doczołgałam, tak mnie stopy bolały, a na ramieniu wisiała ciężka torba, ale …. nie ma głupich! Za rok też tam jadę!!!!!!!!!!!! I liczę na taki sam zawrót głowy i takie samo szaleństwo! Przecież sporo rzeczy, które mi się podobały tam zostało! Za rok już muszę część z nich przygarnąć :D

 

To jak? Takich zakupów spodziewałyście s ię po mnie? Czy czymś Was zaskoczyłam? :)

 

Jutro ostatni dzień pracy i mamy długi weekend! W piątek urodziny króla i święto narodowe. A ja jedyną pomarańczową koszulkę mam z dynią:P Może mnie nie oplują:P

Miłego weekendu!

 

Agnieszka – Zestaw USA od Dimensions ma 35,5 x 24,5 cm na 14ct.

Monika – Hihihi :D

edytag – UB Design? Nie wiem, możliwe. I wow! Jestem pod wrażeniem Twoich możliwości perswazji :D

 

22:51, piegucha , zakupy
Link Komentarze (8) »
sobota, 24 grudnia 2016
Kolejna wigilia w Pieguchowie :)

To juz 7 lat z Wami! 24 grudnia 2009 roku to poczatek mojej przygody z blogiem :) Bloga zakladalam doktoryzujac sie w Stanach, pozniej pisalam na wygnaniu na Mazurach, a teraz pisze na zsylce w Brazylii:P Choc od tygodnia urlopuje sie w ukochanych Katowicach. Ciekawe, skad jeszcze bede do Was pisac? Kilka statystyk: 7 lat, prawie 327 tysiecy odslon bloga, ponad 1000 wpisow i dokladnie 11666 komentarzy od Was! W tym roku ze wszystkim bylo slabiej, bo az dwie przeprowadzki w moim zyciu, ale bloga nie porzucilam i w miare regularnie wpisy publikowalam. Jak bedzie w kolejnym roku? Nie wiem, ale postaram sie nie porzucic tego miejsca. Takze sto lat dla Pieguchowa, a Wam dzieki za odwiedziny i komentarze :)

Jak swieta i urodzinki to czas na prezenty i zakupki:P A co, obiecywalam, ze bede wredna to jestem:P Rozpakowanie jednej walizki juz zakonczone, ale pakowanie dwoch powoli sie rozkreca:P Okazuje sie, ze zaczynajac lot w Polsce przysluguje tylko jedna waliza 23 kg, ale zaczynajac ta sama podroz w Brazylii limit wynosi 2 x 32 kg!!!!!!!!!!! Przynajmniej w przypadku klasy ekonomicznej w Lufthansie na trasie Sao Paulo - Katowice. Szkoda, ze dowiedzialam sie o tym nadajac bagaz w SP, ale lepiej teraz niz wracajac z Brazylii nastepnym razem, nie? Dwie nowe walizy kupione, bo stara stracila juz kolka:P No i poza stalymi rzeczami z listy do zapakowania, moge wreszcie poszalec z iloscia i jakoscia zestawow do xxx. W koncu sporo ich przywiozlam z Michigan:P Ile? Nie wiem. Mam liste, ale nigdy nie liczylam. W zeszlym roku spedzilam sporo czasu w moim garazu na porzadkach, a teraz wiem mniej wiecej gdzie co jest i wybieram to, co mi sie najbardziej podoba:P Dzieki Osobistemu Ojcu mam sporo plastikowych pudelek po lakierach wodnych do podlog drewnianych, a wszystkie wypelnione dobrociami :) Nie wszystko to rzeczy do xxx, ale spora czesc, nie bede przeczyc:P

DSC01007

Moje ulubione to te szare, ale biale sa szczelniejsze. Wszystkie rowno poukladane, opisane, etc. Nic tylko przynosic do domu po 1-2 i wybierac zestawy :) Szkoda, ze za zimno, zeby dluzej siedziec w garazu.

DSC01011

Sasiedzi z bloku z zaciekawieniem juz na mnie patrza jak nosze pudelka, ale ja sie nie przejmuje:P To tylko czesc tej sciany:P Kilka papierow sciernych tez sie zalapalo na zdjecie, ale jak Smerfika juz nie ma, to tata korzysta i z mojego garazu. Rower jak widzicie tez czeka na moj powrot :)

DSC01009

Smieje sie, ze to najlepszy garaz w okolicy:P A tu zawartosc moich dwoch ulubionych pudelek :D

DSC00967

Porzadki zajely mi sporo czasu, ale bylo warto:) Matkas nieco mi namieszala przegladajac zawartosc:P

DSC00964

I druga skrzynka:P

DSC00974

Wiekszosc to Dimki, ale coz innego moglam kupowac w ich ojczyznie????? Do tych wiekszych Dimkow jeszcze nie dotarlam.

Z tego mojego prawie tygodniowego wybierania naj, naj zestawow, uzbierala sie pelna tasia i chyba w trakcie pakowania bede musiala przeprowadzic jeszcze bardziej ostra selekcje:(  Choc jeszcze nie dostalam sie do kilku pudelek, bo nie mialam czasu, ale w swieta odwiedze z dwa razy moj garaz :)

DSC01061

Tak to sobie szalalam w ciagu 7 lat w US, a w pol roku w Polsce kupilam tylko dwa zestawy i wlasnie je sfotografowalam, bo wczesniej nie bylo czasu.

Wymarzony zestaw z ramka znaleziony w pasmanterii na Madalinskiego w Warszawie w czerwcu:)

DSC00969

Oraz zestaw kupiony w Galerii Przymorze w Gdansku w maju :)

DSC00976

Malo, ale to i tak lepiej niz w Brazylii. Tam nic nie ma!

To tyle, nie zaslincie sie, no chyba ze nie lubicie Dimkow to nic Wam nie grozi:P

Na koniec chcialam Wam zlozyc jeszcze zyczenia!

 

GRYFNYCH ŚWIONT!

FELIZ NATAL!

 

 

I na specjalna prosbe Macka, jeszcze Mariah :)

 

00:49, piegucha , zakupy
Link Komentarze (17) »
środa, 18 listopada 2015
Ostatnie zakupki!

Troche mnie tu nie bylo, ale tez troche sie dzialo. A wracam z zakupkami niedawnymi.

Z ostatniej wizyty w Warszawie wrocilam z dwoma nowymi naparstkami. Trafilam do Cepelii, w ktorej bylo sporo naparstkow, jakich nie mam, ale tylko te dwa nie byly badziewne. Zreszta balam sie o zycie, bo pani z obslugi byla bardzo niezadowolona, ze jej przeszkadzam, kiwala glowa, patrzyla na mnie bardzo wrogo, wcale nie zdziwilabym sie gdyby zaczela zionac ogniem:( Juz dawno nie spotkalam sie z kims takim:(

DSC09875

DSC09877

DSC09879

DSC09880

DSC09882

DSC09885

Kupilam tez kolejny zestaw na kartke. Ten akurat od dawna mi sie podobal, wlasciwie odkad zobaczylam go na blogu labores! A teraz jest moj. Chyba w lecie go zrobie, bo teraz juz za zimno na takie chlodne hafty:(

DSC09887

A w Galerii Katowickiej trafilam sliczna wstazke! Droga, wiec kupilam tylko 0,5 m, ale slodka!!!!!!!

DSC09889

Z prezentow dostalam jeszcze w sierpniu od mamy nozyczki, ktore juz pokazywalam. Niby takie zwykle, a jakie wesole:) Uzywam do wszystkiego - papieru, kanwy, filcu. Uwielbiam je! Mama kupila je kiedys w Lidlu.

DSC08872

A w sierpniu tez w Lidlu byla moja upatrzona ksiazka w promocji, wiec Rodzicki mi kupili:) Bedzie na wakacje! Lubie Dana Browna, a tej akurat nie mialam, wiec jestem zadowolona:) Mam tylko nadzieje, ze bedzie dobra.

DSC08867

To tyle jesli chodzi o wydana kase, a teraz co w sklepach slychac:P W Polsce nie zaprzestalam fotografowac w sklepach:P

Nadal szukam taniej i ladnej skrzynki/pudelka z elementami hafciarskimi za szybka. Pamietam jak byly takie w Biedronce i wiele z Was kupilo. Ja sie nie zalapalam, ale mam nadzieje, ze moze jeszcze kiedys beda w tym sklepie, bo w innych sa za drogie:( W Galerii Katowickiej, w English Home cos takiego za 70 zeta mozna nabyc.

DSC08083

A w Home & You takie dwa cusie - pierwszy za 120, a drugi za 50.

DSC08085

DSC08087

Nawet w kwiaciarni obok mojego cmentarza widzialam cos rozmiarowo pomiedzy i za 50 zeta, ale to nadal za duzo. Szalu nie ma, zwlaszcza cenowo, wiec czekam dalej. Jakby ktos widzial cos podobnego, ale w lepszej cenie (pewnie w jednym z ulubionych sklepow:) to dajcie cynk!!!

A w Carrefourze widzialam kubek sweterkowy, ale marna podrobke, bo to tylko kiepski nadruk. Nie wiem za ile, bo to byla jedna jedyna sztuka i mi sie nie podobala, ale jakby komus sie podobalo to chodzi o Carrefoura naprzeciw Ikei w Katowicach :P

DSC09970

I dwie nowosci z kioskow. Widzialam juz dawno wydanie specjalne Claudii z samymi ozdobnymi papierami. Nie bylam pewna czy to do skrapkow czy pakowania prezentow, ale w reklamie pisze ze to drugie. Ceny nie pamietam.

papiery

A druga nowosc to magazyn robotkowy, nasz polski. Cena 11 zeta za 100 stron. Obejrzalam, sporo pomyslow, ale ze nie ma xxx to ja dziekuje.

1

Na sam koniec mala bomba! Do ostatniej niedzieli w Silesia City Center byla loteria urodzinowa. Za zakupy powyzej 50 zeta w jakimkolwiek sklepie otrzymywalo sie kupon i mozna bylo brac udzial w loterii. Czesc nagrod mozna bylo od razu wygrac, czyli tylko wypelniajac zgloszenie przy tzw. sejfie, a nagrody glowne byly losowane wlasnie w niedziele. Alfy Romeo, b. drogiego zegarka, kolii z Apartu ani tabletu nie wygralismy, ale .... mamy takie cos!

DSC09932

Kupujac buty na zime dla taty, poszlismy do sejfu przy tesco, wypisalam wszystko na siebie i wygralismy piekny zegarek dla taty! NIeco tanszy niz ten z niedzieli, bo w Aparcie, gdzie tata byl go nastawic kosztuje 440 zl, a w ich sklepie online "tylko" 390 zl. Piekny, czarny z granatowymi elementami! I musze powiedziec, ze ladniejszy niz wszystkie inne jakie byly w loterii do wygrania, bo obejrzelismy sobie zawartosc wszystkich sejfow. Tata sie cieszy i juz nosi, a ja dostalam puszke:) I juz mam na nia pomysl xxx :D

DSC09937

I to by bylo na tyle jesli chodzi o zakupy na dluzszy czas. W poniedzialek spelnilo sie moje wielkie marzenie i teraz musze ograniczyc inne wydatki. Nie pytajcie, o co chodzi, bo wiecej nie zamierzam zdradzac. Jedyne co moge napisac to to, ze nadal nie moge uwierzyc w swoje szczescie :)  Co do zakupow to jakos przezyje, bo od czego mam garaz? Tam teraz bede chodzic na "zakupy" robotkowe :D

 

Dziekuje za odwiedziny i komentarze :)

 

21:53, piegucha , zakupy
Link Komentarze (19) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 45
| < Październik 2018 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
O autorze
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła