Moje krzyżyki i inne wybryki
czwartek, 31 maja 2018
Ramki z Nl!

Tyle lat czekania, ale wreszcie moje dwa misie Tatty Teddy, wyxxx jeszcze w Hameryce, doczekały się oprawy!

Dla przypomnienia:

pierwszy z gwiazdką (pisałam o nim tu)

DSC05754

i drugi z kwiatkiem (wpis tu).

DSC05756

Niedługo po przyjeździe do Holandii trafiłam na takie coś w Action. Środek paskudny, ale ramka z wstążką całkiem fajna! I szara jak misio TT :)

DSC05791

Poprosiłam Matkasa, żeby mi przywiozła misie z Katowic i tak bidoki dwa czekały od grudnia na zlitowanie. Ich czas przyszedł w maju i od tego czasu ładnie ozdabiają mi ścianę :)

Clipboard01

Nie wiem co tu wisiało wcześniej, ale haki potężne i sporo od siebie oddalone, ale niedaleko mojej kanapy, więc spoglądam sobie na misie często i uśmiecham się do nich :) Już zapomniałam jak się męczyłam z kłaczkami :P:P:P

DSC05799

DSC05801

DSC05809

DSC05810

W tej serii ramek były też białe i niebieskie. Białego nie lubię, ale dwie niebieskie kupiłam, bo mam dwa inne misie w planach. Jak odpowiednio dobiorę kanwę to się zmieszczą:P Muszę tylko przywieźć we wrześniu wszystkie rzeczy do ich wyxxx. A te misie pojadą do Katowic!

DSC05812

Holenderski słonecznik (tu wpis), też doczekał się oprawy.

DSC05760

 Rozmiar miał nietypowy (14x17cm), ale trafiłam na fajną ramkę w Albercie Heijnie! Wycięłam passe i jest!

DSC05820

Haków w ścianie zabrakło, ale stoi oparty o stół i też na niego często spoglądam :)

Zresztą ramek tu sporo i już widzę w głowie moje kolejne hafty pooprawiane! Ostatnio nawet w tym samym dniu kupiłam Dimka i ramkę do niego, bo nie ma jak dzień w Hadze:P A w sobotę Rotterdam!!!!!!!

 

21:39, piegucha
Link Komentarze (5) »
poniedziałek, 21 maja 2018
Rozgwiazda :D

Na koniec długiego weekendu i na niecałe 3 tygodnie przed urlopem skończyłam wakacyjny hafcik!

Zestaw Dimensions – Beach Journal, kupiony oczywiście w Hameryce:P Ale w którym roku ani w którym sklepie to już nie pamiętam, ale jest to zestaw z 2011 roku.

DSC05823

Z Ameryki Północnej poleciał do Europy, a później do Ameryki Południowej, gdzie na przełomie marca i kwietnia 2017 roku zaczęłam go xxx. Nie mam zdjęcia niezaxxx kanwy, tylko już z rozgwiazdą :)

DSC01680

Niby na kanwie były nadrukowane strzałki wskazujące, gdzie należy zacząć haft, ale nieco przesunięte były i właściwie zdecydowałam wpatrując się w zdjęcie na zestawie, gdzie zacząć. Chyba dobrą decyzję podjęłam.

DSC01682

Hafcik w mojej ulubionej tematyce i w ślicznych kolorach, ale na tym koniec przyjemności! XXX i /// pojedyńczą lub podwójną nitką. Kolory czasem mało się różniące, ale całość zajęła mi jakieś 2 tygodnie, tzn. same xxx i ////.

DSC01685

No i w tym momencie hafcik stał się UFOkiem :(

DSC01772

DSC01775

DSC01776

DSC01778

DSC01780

Zwinęłam się z Brazylii, a w Polsce szukałam pracy, remontowałam mieszkanie, sprzątałam garaż, wakacjowałam w Grecji i tak zleciało do wyjazdu do Holandii. A w Nl jak to wiecie, szaleję odkrywając jej piękno i mało mnie ciągnie do xxx. No, ale w maju wzięłam się za rozgwiazdę i z przerwami, ale suma sumarum w jakiś tydzień udało mi się machnąć wszystkie backstitche i french knoty. Wczoraj w nocy kończyłam! Backstitche znowu wieloma kolorami, jedną lub dwiema nitkami, czyli masakra! Ale, ale …. efekt końcowy jest boski! Nie mogę się napatrzeć na mój nowy hafcik!

DSC05750

DSC05765

DSC05766

DSC05768

DSC05770

DSC05773

DSC05774

DSC05775

DSC05776

DSC05778

DSC05779

DSC05780

DSC05782

DSC05784

Tu właśnie jedna ze strzałeczek nakierowujących na początek xxx.

DSC05785

DSC05787

DSC05788

DSC05789

DSC05764

Ramki szukałam już od jakiegoś czasu. Podobała mi się turkusowa ze zdjęcia z DIM, ale niestety w Nl nie ma takich :( Ale wiedziałam, że jak tylko będzie się dało to uniknę białej :P I udało się!!!!!!!!

W piątek znalazłam dwie odpowiednie ramki!

Najpierw wypatrzyłam szarą u fotografa.

DSC05748

A później weszłam do Blokkera i znalazłam naturalne drewno! Tzn. okleinę imitującą drewno:P

DSC05746

Matkasowi podobała się szara, ale w końcu wybrałam „drewnianą”. Szara będzie do innego haftu, co kupiłam wymarzony zestaw w Haarlem kilka tygodni temu! A że kupiłam dwa z serii to w piątek jadę do Ede i kupuję drugą szarą ramkę :D

DSC05816

DSC05818

Tak wisi na ścianie :)

DSC05814

Mnie się podoba, a Wam? Hafcik ma 25 x 25cm, a ramka 30 x 30cm.

 

Na koniec 3-dniowego lenistwa oprawiłam jeszcze 4 inne hafciki :) Wena mnie dziś wzięła:P Ale wszystkiego Wam dziś nie pokażę:P

Mam jeszcze 4 UFOki do wykończenia, ale nie wiem czy nie zacznę czegoś małego i nowego. Hmmm, pomyślę jutro, bo dziś już tylko relax przy serialu, żeby jakoś przeżyć te 4 dni pracy:P

Paaaaa!!!!!!!

 

piątek, 11 maja 2018
Majowo-urodzinkowo :)

Maj to sezon urodzinowy w mojej rodzince :D

Dziś mój brat ma urodziny!

MACIEK!!!!!!!!!! Sto lat, sto lat… Wszystkiego najlepszego, super dnia i do pomacania w Grecji, już niedługo :D

W kolejce jeszcze ja i Ociec :P Ale, ale…. ja już kilka dni temu dostałam pierwszy prezent! I to z dalekiej Kanady! Ivona, jak co roku jesteś niesamowita! Dzięki za pamięć i jak zawsze bardzo trafione prezenty! Paka doszła do Matkasa, więc wybaczcie nieostre zdjęcia.

IMG-20180508-WA0000

A w środku ….

Clipboard01

Ivonka zawsze przesyła mi haftowane kartki! Jest w nich mistrzynią!!!!!!!!! I to jeszcze hafcik mojej ulubionej Margaret Sherry!

Clipboard06

I to nie jeden! Tyle lat mam ten hafcik na liscie do wyxxx, a teraz już nie muszę się męczyć:P Ivona, skąd wiedziałaś????? :D M. Sherry rządzi!!!!! A halloweenki są całoroczne :D

Clipboard09

Nożyczek nigdy za wiele :P

Clipboard07

Do naparstków to samo się odnosi :P

Clipboard02

Zwłaszcza z jesiennymi liśćmi klonowymi!!!!!!!!! Wiesz Ivona, że ostatnio wspominałam moją wizytę w Toronto :) Fajnie było!

Clipboard03

Coś niecoś do poxxx :)

Clipboard04

Clipboard05

I pomaszkiecenia dla dorosłych :P

Clipboard08

Herbatki popijam na każdym kontynencie, także i ten czajniczek się przyda :D

Clipboard10

Gapa ze mnie straszna, więc z wielkim opóźnieniem karta świąteczna od Ivonki! Też xxx i też dotarła do Katowic. Dzięki!

Clipboard11

Ivona, dzięki, dzięki, dzięki!!!!!!!!! Jesteś niesamowita! :*

 

No to mykam się nieco powłóczyć po okolicy, bo w Holandii mamy właśnie drugi dzień długiego weekendu :) A ja ostatnio odkrywam okoliczne pasmanterie. Nawet nie zdawałam sobie sprawy ile takich z zestawami do xxx jest całkiem niedaleko mnie i ile "staroci" można w nich znaleźć :P

Miłego dnia wszystkim!

 

| < Grudzień 2018 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
O autorze
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła