Moje krzyżyki i inne wybryki
wtorek, 13 listopada 2018
KreaDoe 2018 – część 2 !

Obiecany cd :D

Co tam jeszcze było? Obrazy z diamencików, oczywiście:P

DSC06578

DSC06600

DSC06649

I te z pixelków! Bardzo popularne w Nl, w każdym sklepie można je kupić, a w Polsce chyba zupełnie nieznane? To właśnie od nich wzięła mi się ostatnio pikseloza:P

DSC06640

Pixelki są w różnych rozmiarach. Jeszcze nie próbowałam sama, ale Danie się udało, nie? :)

DSC06571

Były też obrazki z koralików:)

DSC06589

DSC06591

A zaraz obok karteczki z hafcikami :)

DSC06593

Było stoisko z książkami i to w bardzo promocyjnych cenach, ale najpierw muszę się nieco podszkolić z holenderskiego…

DSC06596

Podobały mi się też arkusze filcu z nadrukami ;)

DSC06621

DSC06622

I hafciarki w akcji można było pooglądać :D

DSC06651

Na tym się nie znam, ale fajnie wyglądały takie cusie do zabezpieczania końcówek drutów :)

DSC06582

Zaraz obok były fajne nożyczki w kropeczki :)

DSC06579

Wsród nożyczek hafciarskich też można było przebierać!

DSC06516

No dobra! To teraz przechodzimy do głównego punktu programu! Haft krzyżykowy!!!! Stoisk może nie było za dużo, ale pooglądać było co i trafiłam nawet na kilka przecen :D

Najpierw trafiłam na pana z UK! I kupiłam zestawy, które od lat mi się podobały :D

DSC06503

Uwielbiam takie stoiska! Można sobie dokładnie pooglądać hafciki :) A z tego przygladania się wypatrzyłam, że nawet w Dimkach zależnie od hafciarki xxx i /// sa w różne strony. Raz górny półkrzyżyk jest w tą samą stronę, a raz w dwie różne. Chyba wiecie o co mi chodzi?

DSC06512

DSC06514

DSC06515

Sówek, ptaszków i motyli było pełno!!!!!!!!!

DSC06502

DSC06504

DSC06506

DSC06507

DSC06508

DSC06509

DSC06510

DSC06511

Tak patrzyłam na te zakładki i zastanawiałam się jak ktoś mógł takie wykończenie wymyśleć? Czy to się po jakimś czasie nie rozpada???

DSC06521

DSC06522

DSC06530

DSC06534

DSC06536

A to już hafty ze stoiska Peddles, czyli holenderskiego sklepu. Tu też coś kupiłam i nawet na gratisy się załapałam. Zawsze dobrze zagadać :D

DSC06551

DSC06552

DSC06554

DSC06556

DSC06557

A tu jeszcze inne stoisko holenderskie. Widziałam ich zestawy w jednym sklepie, ale dopiero teraz zdecydowałam się na małe zakupki. Też chwilę pogadałam :D Dziewczyna z różowymi włosami właśnie punch needlowała, mówiłam jej, że raz próbowałam tej techniki…

DSC06566

Chyba nie tylko ja lubię oprawiać hafty w tamborki :D

DSC06558

DSC06561

DSC06562

Tyle na dziś! Jutro ostatnia część stoiskowa i moje zakupki! Ciekawe czy już się domyślacie na co się skusiłam? :D

 

Marta – Dziękuję za nominację i uzasadnienie :D Podobna impreza tylko w mniejszej skali to Warsztaty Twórczo Zakrecone w Ustroniu :)

poniedziałek, 12 listopada 2018
KreaDoe Utrecht 2018!!!!!!!!! część 1

Wczoraj zmniejszałam zdjęcia, wyszło ponad 120 czyli raz w sam raz na 3 wpisy:P Postaram się je zrobić w tym tygodniu, bo w ostatnią sobotę w Belgii nacykałam jeszcze więcej a już w najbliższą sobotę kolejna impreza w Den Bosch :P

O imprezie, że jest częściowo xxx dowiedziałam się na wrześniowej imprezie w Rijswijk :P Zawsze jak pogadam z wystawcami to czegoś fajnego się dowiaduję. KreaDoe odbywa się co roku w halach targowych w Utrechcie, a te są na splunięcie od dworca kolejowego, na którym codziennie się przesiadam. Rok temu widziałam nawet kobitki z torbami, ale wydawało mi się, że to impreza nt ozdabiania ciast i ciasteczek. O ja głupia!!!!!!!!!!!! Rok straciłam!!!!!!!!! Ale teraz już jestem mądrzejsza:P

A jak można określić KreaDoe? W dwóch słowach – warsztaty i zakupy! Nic dodać, nic ująć! W tym roku odbywały się od środy 31 października do niedzieli 4 listopada. Jak zwykle byłam w sobotę na otwarciu:) Do Utrechtu mam tylko 18 minut pociągiem intercity :P

Jak wyczytałam, w tym roku impreza się rozrosła, bo dodali trzecią halę targową! Oto plan!

DSC06973

 Przejście największej hali, nr 7 – to ta z lewej, zajęło mi prawie 3h :P A i tak obok stoisk mało mnie interesujących mknęłam szybko. Jak dotarłam do hali nr 8 to już były takie tłumy, że nie miałam już siły cykać zdjęć, także relacja to głównie hala 7. Na hali 9 było pół na pół, żarełko i stoiska zakupowe.

Warsztaty! Lista długa, do wyboru do koloru. Niektórych technik nie znałam nawet, więc fajnie było pooglądać :) Inne to straszne badziewia, ale jak są chętni to czemu nie? Oto lista! Imponująca, co?

DSC06975

Po wszystkim muszę powiedzieć, że chyba nie było techniki rękodzieła, która nie byłaby reprezentowana w formie warsztatów czy stoiska zakupowego. No chyba, że Wy coś byście dodały? Jak już przeczytacie i obejrzycie relację:P

Dziś będzie warsztatowo, kolejnym razem stoiskowo, a na koniec moje zakupy :D

Kolor przewodni to róż! Wszędzie były różowe dywany :D

DSC06667

Fajnie, że można było zobaczyć czasem całe rodziny, albo starsze małżeństwa, nawet małe dzieci w wózkach grzecznie spały jak mamusie buszowały :P

Prawie padłam trupem jak zobaczyłam polską przyczepę! My mieliśmy kiedyś dwie, ale większe :) Plastik fantastik jak je dziś nazywam:P Kto przeżył, ten wie o czym mówię :P

DSC06567

A zaraz obok warsztaty ze zdobienia talerzy :D

DSC06570

Trochę dalej warsztaty z rysunków ala tablice szkolne.

DSC06573

Stoisk szydełkowych , druciarskich, wełnianych było sporo.

DSC06574

Bransoletki też można było porobić. Mam takie cusie, ale jeszcze nie próbowałam…

DSC06575

Tworki z drutów? Czemu nie! Tego też uczyli.

DSC06576

Malowanie na tkaninach, szkle, plastiku.

DSC06577

I na płótnie!

DSC06584

Boskie tulipki!!!!!!

DSC06585

DSC06586

Kilka warsztatów biżuteryjnych było. Mnie najbardziej zszokowały te z metalami, bo w zestawie z młotkiem dostawało się też i fartuszek. Z wrażenia nie cyknęłam ani jednego zdjęcia :(

DSC06594

DSC06595

Na takie warsztaty chyba mogłabym się zapisać. Szlifowanie wzorków na szkle! Cudo! Chciałam kupić ten długopis, ale wszystkie wykupili! Czyli nie tylko mnie ta technika wpadła w oko!

DSC06599

DSC06602

Podświetlane obrazki i inne kompozycje też można było stworzyć. To też mi się podobało :)

DSC06606

To jednak badziew, ale chętnych nie brakowało na własnoręcznie zrobione długopisy:P

DSC06609

Lama była ogromna!!!!!

DSC06610

DSC06612

Dekupaż musiał być:P

DSC06613

Makrama!

DSC06615

DSC06616

Tu pan wytłaczał w papierze a później malował, także wszystko na koniec wyglądało jak metal.

DSC06617

Drewno zawsze wpada mi w oko. Było nawet kilka różnych warsztatów. Tu jakieś klejenie, ale było też wypalanie pistoletem (?), i wytłaczanie młotkiem (?). Nie znam się na tym…

DSC06618

Ozdabianie ciastek.

DSC06619

Nie wiem co to za masa, czy solna czy coś innego, ale chętnych nie brakowało.

DSC06623

Witraże! To mnie zawsze pociągało, ale malować nie umiem. Z plastyki miałam zwykle 3 w szkole :P Ale zauważyłam, że w wielu technikach ani rusz bez suszarki albo żelazka :P

DSC06624

Decu na materiale.

DSC06625

Dla mnie szok – szpachlowane obrazki!

DSC06626

Te dziwne żelazka to chyba do utrwalenia?

DSC06627

DSC06637

A tu małe konstrukcje do schowania pod szkłem! Boże jakie to było cudne!!!!!!!!!!!!

DSC06639

Mozaiki! Na to też mogłabym się zapisać :)

DSC06642

Rysownicy też mogli pobuszować :)

DSC06643

I lampy można było wypróbować.

DSC06646

Tu w metalu, ale było też wytłaczanie w skórze. Oj, słychać ich było z daleka. Też się czasem nad takim zakupem zastanawiam jak je widze w Action :)

DSC06648

A to był chyba szczyt kiczu:P Styropianowe tworki malowane na czarno:P Paskudne!!!!!!! Ale chętnych było sporo:P

DSC06650

O corocznej akcji z czapeczkami na butelkach z sokami opowiem przy okazji Belgii, bo wreszcie się wszystkiego dowiedziałam!!!!!!!!

DSC06653

W skórze też bym się pobawiła!!!!!!!

DSC06660

Na samym końcu hali nr 7 był wielki namiot, a tam na scenie pani z mikrofonem i kamerą skierowaną na jej ręce – ozdabianie ciast i inne tworki z cukru czy mas marcepanowych (?). Tu wszystko było już wykupione! Vol – pełne!

DSC06670

No i jak później można coś takiego zjeść? Chyba samo staje w gardle:P

DSC06669

DSC06671

Tyle na dziś! Jutro cd, jak się uda :P

 

21:26, piegucha , imprezy
Link Komentarze (6) »
poniedziałek, 05 listopada 2018
Patchworkowa :D

Widziałyście ostatnio kanwę i nitki do wakacyjnego hafciku nr 4, dziś czas na odsłonę w pełnej krasie!

Oczywiście, że to kolejny wiekowy Dimek! :P Rocznik ten sam co karpuzik – 1994!

DSC06465

Prawda, że boska!? Czemu teraz już nie projektują takich cudenek? Nie wiem….

Haftowało się już lepiej, bo zdążyłam się przyzwyczaić do ośmiokątnych dziur w kanwie i 3 nitek na plastiku. Poszło znowu ekspresowo :D

DSC05864

Gwiazdka, jak widziałyście ostatnio, powstała z boczku karpuzika :P Akurat wszystko na dobre wyszło, bo nie lubię liczyć co do kratki na plastiku! O nie!

Backsitche i guzełki też poszły szybko! Ten wzór wpadł mi w oko, bo każdy płatek to jakby inny materiał. Fajna patchworkowa gwiazda betlejemska wyszła! I te guziczki w środku! :D

DSC05898

Drucik jeszcze bardziej zardzewiały, ale udało się wszystko poskładać kilka miesięcy po wakacjach. Akurat przed świętami BN :P

DSC06474

I znowu musiałam pobackstitchować na okrągło! Pikselozy już nie uprawiam, o nie! Wyszło zdecydowanie naturalniej :D

DSC06476

DSC06477

DSC06478

DSC06479

DSC06480

DSC06481

No! Prawie udało mi się z prezentacją wakacyjnych hafcików :P Hafcik nr 6 czeka niestety jeszcze na ostatnie backstitche, bo za dużo ich ma :( Ale, ale kolejne hafciki czekają na prezentację;) Podsumowanie roku 2018 będzie lepsze niż 2017! Nie ma co!!!!!!!

 

W sobotę na KreaDoe było prawdziwe szaleństwo!!!!!!! Oj, te Holenderki! Mają polot :D Nie wiem czy będzie relacja, bo tylko jedna Edytka jest zainteresowana? A w najbliższą sobotę Belgia!!!!!!!!! Ciekawe co tam się będzie działo? W Utrechcie nieco poszalałam z zakupami, ale trafiłam na wymarzone i przecenione zestawy, a i nówkom cieżko było się oprzeć…. Hmmm, bylebym nie zbankrutowała po Den Bosch za 2 tygodnie ! Trzymajcie kciuki :P Nie wiem czy za rok też zdecyduję się na taki 3-tygodniowy maraton imprezowy ?!

 

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 359
| < Listopad 2018 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
O autorze
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła