Moje krzyżyki i inne wybryki
Blog > Komentarze do wpisu
W tym szaleństwie jest metoda! (część 2)

SZUMNIE ZAPOWIADANA (PRZED CHWILĄ) DRUGA CZĘŚĆ SZALONEGO WPISU :D PIERWSZA CZĘŚĆ OPUBLIKOWANA POWYŻEJ.

Tamborek z pasmanterii w Pruszczu Gdańskim będzie idealny na halloweenka co mi Dana kiedyś podesłała. Dzięki! :* Rameczka ze sklepu, za którym tęsknię, bo kupiłam w nim kilka fajnych ramek i moją fioletową kawiarkę na jedną filiżaneczkę, czyli Home Goods!!!!!!! Ach, Frandor Mall w Lansing!!!! ;( A trafi do niej morski obrazek z Weny :)

DSC03085

Z tej Weny, co to moje długo wypatrywane zestawy DMC się pojawiły!

DSC03091

Ale nie powiem Wam który z nich:P Po prostu ten najładniejszy:D A tak już wygląda pełna zawartość pudełek, czyli wzór – gazetka, ramka plus kanwa – ecru Charles Craft 14ct. Tak to sobie właśnie wkładałam w koszulki do segregatorów :D I do pudełka od taty! Mulin nie dodaję, bo DMC mam przecież w wygodnych segregatorach :)

DSC03094

Stuletni pomysł :( Dwie przodkinie będą wyxxx czarną muliną na kanwach marmurkowych DMC przywiezionych z US i oprawione w tamborki, kupione 2 lata temu u Edyty. W tym roku muszę je machnąć! Nie ma co!!!!!!

DSC03099

A tu tamborek niby ten sam, a jednak rozmiar większy. Kupiłam niedawno w mojej nieulubionej pasmanterii na rogu 3 maja w Katowicach, tej z obrażonymi paniami z obsługi:P Tym razem nawet się uśmiechały, bo trochę u nich wydałam kasy. A oprawię w niego jesienny i bardzo liściasty Dimek – mój jedyny zakup na ecrater.com. Kanwę podmienię z 14ct na 16ct i będzie cacy :)

DSC03106

Z tego wyjdą dwa wielkie odblaski:P Wzorki z tych gazetek, osobiście kupionych w USA, czarna kanwa, odblaskowe muliny z Hobby Lobby i tamborki równie żywe z Michaelsa! To będzie istny kosmos!!!

DSC03117

Trzy kolejne międzynarodowe hafciki! Magnesikowa niebieska ramka z mojego przykampusowego spożywczaka – Goodricha, którego od kilku lat nie ma już :( Ale już w czasie zakupu wiedziałam, że pewien kot od Margaret Sherry do niego trafi! Podstawka pod kubek wypełni się odpowiednio hafciarskim hasłem! A tamborki z Michaelsa będą oprawą dla małych jesienno-halloweenowych Dimków, z czasów jak więcej wzorów mieli niż gotowych zestawów. Ten jeden jedyny inny tamborek jest z Hobberii.

DSC03131

Kolejny stuletni pomysł – wzór z nieistniejącego już Cross Stitch Card Shop, jeansowa kanwa DMC z Joann i kwiatowe guziczki z tego samego sklepu. Nie, nie wszystkie kwiatki wykorzystam, ale jak już się w garażu dobrałam do pudła z guzikami to wzięłam wszystkie kwiatki z tej serii, bo nie pamiętałam które 4 są na wzorach. A są dokładnie te guziki, toczka w toczkę :D

DSC03141

3 tamborki na 3 z 4 francuskich wzorków. Na jednym blogu były ostatnio przerywnikami, a u mnie będą głównymi haftami :) Choć nie mam swojego biurka:P

DSC03144

Aaaaaaaaaaaaaa! Tego Wam na pewno nie pokazywałam wcześniej! Gotowe przykrywki do słoików! Prawie wszystkie z firmy Charles Craft. Znalazłam wreszcie kilka wzorków nie dość, że specjalnie zaprojektowanych na słoiki to w dodatku jesiennych!!!!!! Tylko teraz które z moich przykrywek wybrać? Chyba pójdę w kratki, choć owocki też mi się widzą ….

DSC03147

Jak już jestem przy Charles Craft to jeszcze woreczki zakupione w Joann. Trafiłam jeszcze później na necie na niebieskie i różowe, ale jakoś wzory Vervaco bardziej mi pasują do tych białych. A które to dokładnie wzory? Nie powiem :P

DSC03847

Kiedyś na ebay trafiłam na same rameczki bez gazetki, więc teraz aż dwie wersje wzorów do nich znalazłam. Do choinki i gwiazdki już wybrałam, ale waham się nadal ze skarpetą!

DSC03154

Rameczka z kardynałkiem z Michaelsa i mały zestaw kupiony na ebayu. I tu znowu pasuje mi niebieska kanwa Charles Craft ze zdjęcia powyżej. Chyba ta od Dany pójdzie na biscorbouse! A ten wzór też ma ptaszka, ale nie kardynałka.

DSC03158

 Do tacki od Dany znalazłam aż dwa odpowiednie zestawy Dimensions w garage :P Ale już wybrałam ten lepszy:P A wszystko przez Panią Nelę i jej tackowy hafcik :P

DSC03645

Somebunny to Love już haftowałam, ale tylko małe wersje. W kalendarzu z WOCSa jeden hafcik tak mi się spodobał, że w US kupiłam do niego mulinki. Jest jeszcze jeden bardzo do niego podobny i myślę, że oba wyxx, ale na innych kanwach, obie na pewno będą pastelowe :) Może seledynowa i łososiowa?

DSC03646

LEN!!!!!!!!! Tak, tak, oczy Was nie mylą! Jak przeceniali w Joann cały len od DMC, żeby się go pozbyć z półek to kupiłam te kilka kawałków z myślą o pewnych dwóch samplerach od DMC. Oglądałam je tylko na blogach przy okazji relacji z wystaw DMC, ale niedawno wzory pojawiły się we francuskiej gazetce, więc jest szansa na wyxxx :D

DSC03649

Lniane kanwy w wersji jasnej i ciemnej będą na 4 pinkeepy w stylu vintage. Już jeden taki popełniłam dla kogoś w prezencie, ale mnie się marzą wszystkie 4 z gazetki. I właśnie dwa jasne, a dwa ciemne :D

DSC03657

Ha! Kolejny prezent od Dany! Filcowa rameczka taka „brudna”, że będzie do niej pasował hafcik o sprzątaniu. Kiedyś kupiłam takie maleństwo z Needlemagic na ebayu, miało nawet ramkę w komplecie, ale tak paskudną, że ją wywaliłam na śmietnik. Tu tylko podmienię kremową kanwę na szarą i będzie odpowiedni hafcik dla tych co będą chcieli do mnie przyjść na test białej rękawiczki:P

DSC03661

Kanwa winylowa! Kupiona z myślą o portfelikach, a jednak tą jasną wykorzystam na pomysł z gazetki. To był free gift, ale nie załapałam się na oryginał.

DSC03665

Te dwie są kremowe, ale chyba na tej samej aukcji kupiłam te – granatową, ciemnozielone i w kolorze khaki. Z nich to już chyba portfeliki wyprodukuję :P Zdjęcie ciemne, bo cykałam dziś w garażu.

DSC04002

Tamborki z Hobby Lobby też kupowane pojedyńczo z kuponami 40%. Musiałam mieć we wszystkich kolorach, a nie chciałam przepłacać. Długo myślałam nad jednym sympatycznym misiem Archie od Margaret Sherry i tak sobie wymyśliłam ten różowy tamborek do niego:P

DSC03667

“Skórzana” bransoletka od fejferka trafiła wreszcie na odpowiedni wzór, czytaj halloweenowy. No bo co ja miałam wyxxx na czarnej bransoletce? No przecież nie byle co z propozycji producenta:P Tu przydała się włoska gazetka z empika :D

DSC03674

Igłą Malowane, o którego zakup prosiłam z Brazylii Matkasa, biała kanwa 14ct Charles Craft z US i ramka drewniana z Suwałk z KIK, pomalowana w sierpniu lakierem matowym z tych szarych pudełek od Osobistego Ojca :D

DSC03680

A teraz jeden wielki bałagan! Różne różniaste nitki metalizowane z US i UK.

DSC03687

Perforowany papier Mill Hill z ebaya i Hobby Lobby. No i co to znaczy? Wiadomo, że jakieś heksy od Brooke’s Books! Tylko które? Oto jest pytanie :P Ale kilka na pewno sobie wybiorę!

DSC03689

To samo z kanwami plastikowymi z US. Znalazłam nawet kiedyś na ebay czerwone! Z przeźroczystych powstaną domki z piernika, a z resztą nie wiem co jeszcze zrobię. Czekam na inspirację:P

DSC03691

Przeceniony, bo bez haczyka, domek-ramka z Home&you już tylko czeka na obrazek przedstawiający jedną roślinkę z naszej greckiej plaży :)

DSC03718

Firmę Charles Craft, która jest jakby częścią amerykańskiego DMC, bardzo polubiłam w Michigan. Np. za takie zestawy kolorowych kanw w kwadratowych kawałkach. Szkoda tylko, że wszystko to 14ct.

DSC03809

Zawartości już ździebko ubyło, bo podokładałam do zestawów z Orchidei! Tak, po testach z 2015 roku stwierdzam, że nadruki są „beee” i wolę xxx na czystej kanwie, zwłaszcza jak mam wzór ze sobą. W tych zestawach poniżej jako wzór właśnie nadruk miał służyć, ale ja już mam wszystko:P Ach, te ich cudne ramki drewniane!!!!!!!!! Zakochałam się kiedyś i tak mi zostało, że muszę mieć jedną z każdej serii 4 pór roku! No to oto i moje ulepszone zestawy :D W wyborze kanw pomagała mi Matkas :D

DSC03791

DSC03793

DSC03795

DSC03799

I coś do mojej kuchni! Tej prawie gotowej :P

DSC03789

Ostatnio w jednym z tanich sklepów na 3 maja w Katowicach znalazłam takie rameczki!

DSC03805

5 zeta, radość wielka, a w domu jeszcze zobaczyłam to - empik! Do jednej z nich trafi kolejny kot Margaret Sherry, jeszcze tylko nie wiem do której, bo nie zdecydowałam się na rozmiar kanwy:P Hmm, w końcu nie wszystko muszę oprawiać w tamborki, nie? Ramki też są fajne:P

DSC03807

Czerwona ramka z gliwickiego Tigera będzie na …. kota MS :P Z tego kalendarza:P

DSC03812

Krótka wizyta na święta, przerwa od brazylijskich upałów, zaowocowała ramkową rozpustą w Netto na Gliwickiej w Katowicach, chyba z 5 ramkami wyszłam w grudniu. Ramka poniżej znajoma, bo widziałam ją jeszcze w Kętrzynie w lecie zeszłego roku, ale ta nowa cena bardziej mi pasowała. Jeszcze tylko wzór z Susanki osobiście kupionej we Włoszech kilka lat temu i cudny morski hafcik zawiśnie na mojej ścianie w bardzo własnym M :D

DSC03821

A tu już wolna amerykanka:P Czyli gazetka, materiały Monaco i muliny prosto z Michigan! Wzór też bardzo michigański :D

DSC03826

3 tamborki, o których już wspominałam, że na małe heksy xxx na tropikalnych kanwach. Jeszcze się waham czy 1 kolor czy 3, ale chyba pójdę w 3, bo i heksy mają czuprynki w 3 kolorach. Tamborki kilkucentymetrowe z Joann! Ach tęsknię za tymi miniaturkami, tylko 3 cale a tyle szczęścia!!!!!!!

DSC03835

A z tego, tzn. jednej z dwóch kanw będzie ornamencik na choinkę w kształcie, którego jeszcze nie próbowałam i chyba nie posiada własnej nazwy, a może po prostu ja jej nie znam. Wzór z BN wydania Just Cross Stitch, bazyliowa kanwa z US, a jaśniejsza od Izy z Hiszpani, jedna z 3 kawałków od niej i to moje jedyne kanwy w rozmiarze 15ct. Dlatego tak kusi! Oj, strasznie :P

DSC03839

Kubeczek z Maravillias dos Lar, czyli ulubionego sklepu wielu Brazylijczyków. Dana i Pani Nela też takie dostały, ale Dana chciała go pokolorować:P Ja jednak pójdę w haft!

DSC03851

To oczywiście tylko część mojego szaleństwa, ale nie chciałam Was już zamęczać zdjęciami samych kanw:P Same możecie sobie wyobrazić ile tego jest po widoku zawartości pudełek z pierwszych zdjęć plus dwóch segregatorów, co je mam jeszcze w pokoju, ale zapomniałam sfotografować:P Ciekawa jestem ile jesteście w stanie wywnioskować/zgadnąć z tego wpisu?

Samo szaleństwo dobiegło końca 21 sierpnia kiedy to w czasie wizyty u fryzjera zadzwonił do mnie przyszły szef z propozycją pracy. Przyjęłam i od tego czasu trwa inne szaleństwo:P Siedzę na kartonach i pakuję się! Tym razem do pracy jadę autem. Ale dokąd to Wam jeszcze nie zdradzę. Ciekawa jestem co Wy myślicie? Gdzie tym razem ruszam? Dana, nie zdradzaj :* Przypomnę/podpowiem, że aplikowałam zarówno do Polski jak i do kilku europejskich krajów :)

DSC03891

To tylko początek:P Mam nadzieję, że z tego szaleństwa nie popełniłam za dużo błędów. Jakby co to przymknijcie oko:P Za tydzień, te kartony i te co uzupełniałam dziś w garage, będą już w mojej srebrnej strzale…

 

donka66 – Bardzo lubię Pszczynę. Byłam tam kilka razy i jeszcze będę w tym tygodniu.

 

poniedziałek, 04 września 2017, piegucha

Polecane wpisy

  • Z zimowej krainy...

    "Dobrze", ze poczekalam jeden dzien z tym wpisem, bo wczoraj bylo jeszcze wiosennie, a dzis zimowo:P Rano obudzilam sie w zimowej krainie:( Przez noc spadl snie

  • Czekam !

    W połowie lipca w amerykańskich sklepach mają się pojawić nowe gazetki z moimi ulubionymi motywami:) Najwyższy czas, bo w sklepach robótkowych już powoli wykład

  • Moje typy!

    Dzięki Izie (chica111) dowiedziałam się dziś, że Dimensions wypuścił kolejne nowości! Iza swoje typy już pokazała, ale wśród nich tylko jeden mi się podoba. O t

Komentarze
2017/09/04 09:11:22
jesteś rewelacyjnym logistykiem, wszystko uporządkowane, zaplanowane - szacun.
masz imponującą kolekcję ramek, z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać i podziwiać jak zapełniasz je haftami.
-
2017/09/04 10:37:21
Szczeka opada ,za pomysly,za taktyke,za porzadek ,za te wpisy .....
Tyle wspanialych planow nic tylko siadac i wyszywac :)Powodzenia zycze ,mnostwa czasu a nam wspanialych wrazen wizualnych :)
Poz.Dana
-
2017/09/04 12:21:29
Nie mogę się napatrzeć na te dobroci ;) wszystko tak skrupulatnie przemyślane normalnie szczena opada ;)
oj jak ja bym chciała znaleźć się chociaż na godzinkę w Twoim garażu pooglądać i pomacać te dobroci ;) O posiadaniu chociaż połowy nawet nie marze ;) American dream w pełnej okazałości :P
-
Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
2017/09/04 13:25:00
O , rany...mama
-
2017/09/04 19:36:05
Normalnie dostalam zawrotu glowy ale czekam z nicierpl!!!!!!iwoscia na pierwszy hafcik!!!!!pozdrawiam
-
2017/09/05 13:11:15
Gratuluję nowej pracy :) Rameczek masz całe mnóstwo, jedna śliczniejsza od drugiej :) Będzie się u ciebie działo, oj działo ;)

Pozdrawiam serdecznie!
Aga
-
Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
2017/09/05 15:16:58
Ale skarbów! Podziwam Twoje plany:)
Ta aida w duszki i pajęczyny jakby stworzona z myślą o Tobie:)
Rameczka z kardynałkiem jest cudna!
-
2017/09/05 22:12:41
Ja się tak zastanawiam, jak Ty to ogarniasz i pamiętasz gdzie, co, kiedy? Masz jakieś notatki porobione czy wszystko pamiętasz? Absolutna masakryczna maskara, jeśli chodzi o ilość zgromadzonego dobra :)))) A to pewnie tylko część tego, co masz:) W sumie to się już nie dziwię rodzinie, że nie jest wyrozumiała, jeśli chodzi o Twoje robótkowe zakupy.
Gdzie Cię teraz poniesie, nie wiem. Obstawiam Polskę, ale żaden inny kraj mnie nie zdziwi. Nosi Cię :))
margoinitka.pl
-
2017/09/07 20:04:06
wow! ale kolekcja!!! widać że to wielka pasja u Ciebie :)))))) a co do miejsca to obstawiam Czechy :)
-
2017/09/07 21:37:53
Podziwiam, ja mam 1/10 tego co ty i nie wiem gdzie co mam, a hafciki wyszywam pod wpływem chwili, więc nici z takiego planowania. Twoje skarby są rewelacyjnie i jak zwykle fajnie sobie to wszystko pooglądać. Zazdroszczę rameczek. Mam nadzieję, że może tym razem gdzieś bliżej wyjedziesz, bo po co nowy domek jakbyś gdzieś znowu daleko wyjeżdżała. Pozdrawiam :)
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła