Moje krzyżyki i inne wybryki
Blog > Komentarze do wpisu
Z trzech kierunków!

Matkas obchodziła dziś urodzinki, ale prezenty dostawała już od czwartku! A to szczęściara pomimo, że urodzona w zimie:P

Nie będę tu nic sama pisać, bo zacytuję Wam komentarze Matkasa zostawione na blogach dziewczyn. Zdjęcia też cykane przez Matkasa. Tu muszę pochwalić, że odkąd Osobisty i ja mamy te same smartfony Microsoftu to Rodzicki cykają sporo zdjęć i zaraz mi posyłają na skype’a :) Brawo!!!!

W czwartek do Katowic dotarła przesyłka z dalekich Niemcowic:D  Od kogo? Wiadomo, że od takiej jednej Dany (damar5) :D

„Oj , Dana - właśnie listonosz zadzwonił do drzwi z przesyłką od Ciebie, pokazał mi ją ofoliowaną i powiedział, że jest lekko rozdarta i czy ją przyjmę bo jak nie to musi ją zabrać i będę ją mogła odebrać na poczcie przy naczelniku poczty i ją otworzyć po czym będzie sporządzony protokół... Za dużo przeciwności jak na moją ciekawość...No nie, ale wspaniałości!!!!! Serce z herbacianymi różami z takimi jakie miałam w bukiecie ślubnym- prześliczne, kosmetyczka w moim ulubionym kolorze i wzorze, mufinka z życzeniami , słodkie serducha, herbatki i kosmetyki - bardzo dziękuję, sprawiłaś mi dużo oj, dużo radości - jeszcze raz dziękuję – Iwona

1dde71d3-476c-4b43-9165-1b0b1372e1c5

29381ca4-e2e8-4efa-9e9b-90ed01d5897f

624570ce-457d-4f86-b028-cf87b3186871

b7f96f8c-4a99-49f4-a42e-7ea8ee584e95

62bfa048-8f06-49b4-9a54-e5643ff077b2

Za trafione prezenty jeszcze raz bardzo dziękuję - sprawiły mi dużo radości!!! Pozdrawiam – Iwona

Radość była „krótka”, bo już w piątek bardzo zadowolony z siebie listonosz przyniósł kolejną przesyłkę! Tym razem z Katowic, od Pani Neli (cornelka2), mamy Dany :)

Pani Nelu - właśnie odebrałam przesyłkę od Pani, zostałam obdarowana takimi prześlicznymi prezentami!!! Nie wiem - co bardziej podoba mi się, wspaniałe jest owe drzewko z takimi maleńkimi kwiatuszkami na gałązkach, prześliczny motylek w formie zawieszki , czy główka frywolitkowa Misia , taki w moim stylu czarny naszyjnik - fajny bo taki drobniutki czy eleganckie rękawiczki wraz z ładną kartka z życzeniami + słodyczki i zapomniałabym o wesołych sówkach z drewna. Same wspaniałości - sprawiła mi Pani dużo radości!! Jeszcze raz bardzo , bardzo dziękuje i cieszę się z prezentów i pamięci, pozdrawiam – Iwona

378d1536-a23c-48ee-b9f6-10dc5d5333e1

4df81f11-586a-4b4c-a2ae-6c899bf8b2b0

29f41935-f392-4f72-92be-efe737a70524

c9ba00dc-80eb-4e22-971c-397dbe060d9a

“Miś” okazał się żabką z dużymi oczami, jak nam wyjaśniła Pani Nela w komentarzu :) Matkas, zielony miś? :D

dc40f33c-a9c9-475f-a147-e0d145251c82

 

Dziś jak spałam nasze domowe chłopaki obdarowały Matkasa. A jak już i ja wstałam mama mogła rozpakować część kupną moich prezentów, co to już ze mną przyleciała z Brazylii w grudniu. A później mogła pooglądać na skypie nowy hafcik. Poszłam na łatwiznę, bo z premedytacją wzięłam ze sobą bałwanka z Dimensions, który wpadł mamie w oko podczas wspólnego przeglądania pudełek garażowych. Nie, nie narażałam mamy na chorobę, codziennie przez kilka dni przynosiłam 1-2 pudełka do domu. Mama robiła bajzel, a ja porzadki i tak nam radośnie mijał czas :D

Rocznik 1994 był wyjątkowo udany w Dimensions, bo to nie jedyny zestaw, który upolowałam na ebayu z serii Wire Whimsy :)

DSC01526

Haftowałam w tym tygodniu. Hafcik na plastiku jak lubię, ale przy 30-stopniowych upałach szło wolno :P

DSC01528

W instrukcji było, żeby xxx 3 nitkami! O nie, 2 wystarczą, ale dzięki temu zostało ponad pół muliny, więc już zapakowałam dla Dany i Pani Neli, mam nadzieję, że się grzecznie podzielicie:P

Backstitchowałam i frenchknotowałam przez dwa wieczory.

DSC01533

A wczoraj wycinałam i przeciągałam drucik!

DSC01538

To mój pierwszy zestaw, gdzie drucik przeciąga się przez kanwę plastikową. Bardzo fajny efekt końcowy, a sama na to bym nie wpadła, bo przy nowszych zestawach od DIM, już w instrukcji piszą o kleju, a ja sama przyszywam.

DSC01540

Tu widać wyraźnie zielony drucik:) Trochę się wczoraj z nim namęczyłam, ale wyszło fajnie.

DSC01541

DSC01544

DSC01545

Tu też przewlekałam przez drucik.

DSC01546

DSC01547

DSC01543

Bałwanek wesoły, ale i zmarzluch z niego, jak i z Matkasa. Przekichane urodzić się w zimie!

Clipboard01

No to jak Maciek stwierdził, teraz on następny w kolejce z urodzinami. Byle do maja! Ociec i ja też się załapiemy na prezenty:P

Bubuś, jeszcze raz sto lat! Musiałaś być bardzo grzeczna, że tyle osób tak Cię ładnie obdarowało! A jaką radochę miał Twój listonosz:)

 

Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze! I posyłam trochę ciepełka, w tym tygodniu było upalnie, ale w kolejnym ma być jeszcze cieplej. No i pora deszczowa już powoli nas opuszcza, więc pocimy się intensywnie :D

 

Sobotni wypad do centrum na zakupy.

2af84c38-9e6f-47ce-90eb-04e488c09d1f

Stamtąd przyjeżdzam.

4464ca50-7145-4448-a33b-a59bbece6dae

A w tę stronę jest centrum Jundiai.

94561532-287e-473c-aa29-bd41d35ab340

Carrefour codziennie popularny :P

^627C83A5B8610E4BF4077829490E1D0D30B140390B20677140^pimgpsh_fullsize_distr

A tu już dzisiejszy wypad rowerowy poza moją dzielnicę. Sierra do Japi.

86525815-056e-4dd0-a847-4d5e1ffd7f6c

Te dwa wysokie bloki w środku, to moje osiedle.

be4f0557-e027-493b-8cf0-cf5852009a22

Aaaa, jeszcze z wtorku, przed 15 byłam na terminal autobusowym, jak jechałam po wyniki badań. Dobrze że już nie musiałam wracać do biura, bo by mnie wykręcić musieli :P

7ff59cdc-e1e0-42de-b032-a04b8db05f02

Pa! Trzymajcie się ciepło :)

 

niedziela, 12 lutego 2017, piegucha

Polecane wpisy

  • Miłe spotkania :)

    Na początku lipca wybraliśmy się z Maćkiem na chwilę do pasmanterii Edyty i poza małymi zakupami trochę sobie pogadałyśmy. Ostatnio widziałyśmy się 2 lata temu

  • Mam przekichane!

    Dostałam spadek! Tak, tak! Tak było wczoraj! Znowu byłam z tatą w robocie przedwakacyjnej, kiedy dostałam telefon, że coś przyszło do mnie, a roboty sporo bo wy

  • Co za paka!

    Dziś miało być o moich haftach, ale nie będzie! Przez Ivonę z dalekiego Toronto ( ella1101 )! Kiedy byłam z tatą w moim garażu w poszukiwaniu parasoli plażowo-k

Komentarze
Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
2017/02/13 08:11:49
Dziękuję wszystkim za pamięć , życzenia i wspaniałe prezenty !!!! Iwona
-
2017/02/13 11:34:55
Ciesze sie ,ze wszystko dotarlo :)

Balwanek uroczy ,wykonczenie drucikowe faktycznie rewelacyjne i dziekujemy z gory za wzor i nitki :)

Zdjecia dziczyzny urocze ,to niebo niebieskie i slonko moze i do nas juz niedlugo zawita :)
Poz.Dana
-
Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
2017/02/13 13:42:42
Wszystkiego co najlepsze dla mamy!
Fajne prezenty!!!
Może troszkę tego ciepełka do nas doleci:) Tęsknię za nim okrutnie!
-
2017/02/13 15:31:45
Ciesze sie ze w takim tempie przesylka doszla i sie zawartosc podoba Balwanek jest cudnisty !!!!!pozdrawiam
-
Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-09.vectranet.pl
2017/02/13 17:40:22
Bałwanek rewelacyjny! Nie wpadłabym na taki sposób zawieszania z drucikiem i to tak fantazyjnie powyginanym :)
Takie upały to nie dla mnie ;)
-
Gość: ...z minionej epoki, *.jeleniagora.vectranet.pl
2017/02/13 20:03:53
Wspaniałe prezenty! Wszystkiego dobrego dla Twojej mamy :)
-
2017/02/14 01:55:31
Mamie skaldam serdeczne zyczenia, wszystkiego co najlepsze w zyciu, samych radosci i zadowolenia z zycia. Super prezenty.
-
2017/02/14 07:42:09
100 lat dla Mamy !!!
A bałwanek jest super- fajne ma wdzianko, a zielony drucik pięknie wszytko połączył !
-
2017/02/18 22:59:09
Ale śmiszny bałwan! ;)
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła